قیمت آپارتمان 70 متری در مهرشهر کرج / پاییز 1402

قیمت آپارتمان 70 متری در مهرشهر کرج / پاییز 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

مهرشهر یکی از بزرگترین و معروف‌ترین محله‌های کرج است که توجه ساکنان تهران را هم به خود جلب کرده است. دلیل محبوبیت این محله دوری از شلوغی آلودگی هوا و ترافیک است، مهرشهر همچنین، به دلیل وجود باغ‌های فراوان در اطراف آن از آب و هوای خنک و بسیار پاک برخوردار است. برای افرادی که به دنبال آرامش، محیطی نسبتا خلوت با امنیت بالا هستند مهرشهر می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 70 متری در مهر شهر کرج را معرفی می‌کند.

آپارتمان 70 متری دو خواب در مهرشهر

یک آپارتمان ۷۰ متری دو خواب در فاز ۴ مهرشهر با قیمت ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان دو واحدی و ۵ سال ساخت است. واحد ذکر شده در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و دارای نقشه عالی و سالن دلباز است. از جمله امکانات این آپارتمان می‌توان به تراس، پارکینگ، انباری و آسانسور اشاره کرد.

آپارتمان 70 متری یک خواب در مهرشهر

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در فاز ۴ مهرشهر ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این آپارتمان دارای امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری، گاز رومیزی و کابینت های گلس است. واحد ذکر شده در یکی از بهترین موقعیت‌های مکانی منطقه قرار دارد و سند آن نیز تک برگ و آماده تحویل است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 70 متری نورگیر در مهرشهر

یک آپارتمان ۷۰ متری بازسازی شده در فاز ۳ مهرشهر با قیمت ۳ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد در یکی از بهترین خیابان‌های مهرشهر قرار گرفته و از نظر دسترسی و موقعیت مکانی عالی است. این ساختمان بازسازی شده، در سال ۱۳۸۶ ساخته شده و دارای سه طبقه و شش واحد است. پارکینگ، انباری و تراس کاربردی از امکانات این واحد نورگیر به شمار می‌روند.

آپارتمان 70 متری بازسازی شده در مهرشهر

آپارتمانی ۷۰ متری دو خواب فاز ۳ مهرشهر ۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه و در کوچه دنج و آرام قرار گرفته است. آپارتمان ساخت ۱۳۸۸ است اما به تازگی کاملاً بازسازی شده است و دارای پارکینگ، انباری، درب ضد سرقت، گاز صفحه‌ای و هود اتوماتیک است.

آپارتمان 70 متری ساخت 1392 در مهرشهر

یک واحد آپارتمان ۷۰ متری یک خواب در فاز ۳ مهرشهر ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. ساختمان در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و در هر طبقه آن ۴ واحد مسکونی قرار گرفته است. واحد مد نظر در طبقه چهارم ساختمان قرار دارد و از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری، سالن پرده خور و اتاق خواب مستر بهره می‌برد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 70 متری در مهرشهر کرج / پاییز 1402

  1. الوند خاموش گفته:

    لطفا قیمت منازل موجود در “آبادی “های مهرشهر را هم برای عموم بنویسید. مثلا منزل در احدآباد یا حسین آباد یا شعبون آباد یا آخ تپه و….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز