آخرین قیمت آپارتمان 85 متری در پرند در آبان 1402

قیمت آپارتمان 85 متری در پرند/ آبان 1402-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

پرند میزبان بزرگترین پروژه‌های مسکن مهر است. نزدیکی به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی، شهرک صنعتی پرند و پارک‌های فناوری افراد زیادی را برای سرمایه‌گذاری در پرند و حتی سکونت دائمی در آن ترغیب کرده است. این شهر دارای ۷ فاز است که چهار فاز اول آن یعنی فازهای صفر تا ۳ خانه‌های شخصی ساز و سه بعدی واحدهای مسکن مهر را در خود جای داده‌اند. قیمت آپارتمان در این شهر به عواملی چون سال ساخت، امکانات ساختمان و فاز بستگی دارد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی آپارتمان‌های 85 متری در شهر پرند می‌پردازد.

آپارتمان 85 متری نوساز در پرند

یک واحد آپارتمان ۸۵ متری نوساز در فاز ۱ شهر پرند با قیمت ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان دارای پارکینگ، آسانسور، انباری و ۲۰ متر حیاط اختصاصی است. واحد ذکر شده در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و ساخت ۱۴۰۲ است. این آپارتمان از موقعیت محلی خوب و دسترسی عالی بهره می‌برد.

آپارتمان 85 متری دو خواب در پرند

یک  آپارتمان ۸۵ متری دو خواب در فاز ۶ شهر پرند با قیمت یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.  این واحد دو خواب از نظر موقعیت مکانی به امکانات رفاهی تفریحی و آموزشی نزدیک است.  ساختمان در سال ۱۴۰۰ ساخته شده و ذکر شده در طبقه پنجم آن قرار دارد.  برخورداری از آسانسور، انباری و نگهبانی ۲۴ ساعته از مزایای این آپارتمان به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 85 متری خوش نقشه در پرند

یک واحد آپارتمان خوش نقشه در فاز ۶ شهر پرند یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان  فروخته می‌شود.   این آپارتمان ساخت ۱۴۰۰ است و در طبقه اول ساختمان قرار دارد. این واحد دو خواب نورگیر است و از امکانات چون آسانسور، پارکینگ، انباری و نگهبانی ۲۴ ساعته برخوردار است.

آپارتمان 85 متری نورگیر در پرند

یک آپارتمان 85 متری دو واحدی  در فاز ۶ شهر پرند یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون یا به عبارتی هر متر ۱۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. این واحد دو خواب  از دو جهت آفتابگیر است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور، پارکینگ، انباری و سایر امکانات لازم برخوردار است.

آپارتمان 85 متری ساخت 1402

یک آپارتمان ۸۵ متری ساخت ۱۴۰۲ در شهر پرند یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.  این آپارتمان دارای دو اتاق خواب است و در طبقه دوم ساختمان واقع شده است. آسانسور، پارکینگ و انباری از جمله امکانات این ساختمان برای رفاه حال ساکنان به شمار می‌رود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آخرین قیمت آپارتمان 85 متری در پرند در آبان 1402

  1. حسن گفته:

    قیمتها بازهم کاهشی.گول دلال‌ها رو نخورید..یک و نیم میلیون واحد از نهصت ملی در شروع به تحویل هست…۳۰۰ هزار واحد هم در شهر تهران قراره ساخته بشه…قیمت واقعی یک سوم این قیمتهاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز