جدیدترین قیمت آپارتمان 75 متری در یوسف آباد تهران/ آبان 1402

تورهای مسافرتی لحظه آخر

محله یوسف آباد روی یکی از تپه‌های شمالی تهران بین محله ونک، امیرآباد و عباس آباد قرار گرفته است. یوسف آباد از امکانات رفاهی و تفریحی خوبی برخوردار است و دارای مراکز درمانی، تفریحی، آموزشی و فضای سبز متعدد است. قیمت آپارتمان 75 متری در یوسف آباد، با توجه با امکانات، موقعیت مکانی و سال ساخت حدودا از 5 تا 12 میلیارد تومان متغیر است.

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 75 متری در یوسف آباد را معرفی می‌کند.

آپارتمان 75 متری نورگیر در یوسف آباد

یک آپارتمان ۷۵ متری نورگیر در یوسف آباد با قیمت ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد ساخت ۱۳۹۵ است و در طبقه سوم یک ساختمان ۵ طبقه قرار گرفته است. این آپارتمان از امکاناتی چون آسانسور انباری و پارکینگ بهره می‌برد. همچنین، بسیار خوش نقشه و نورگیر است، اتاق خواب‌های آن نیز استاندارد هستند.

بیشتر بخوانید:

آپارتمان 75 متری بازسازی شده در یوسف آباد

یک واحد آپارتمان 75 متری بازسازی شده در یوسف آباد ۸ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان ۵ طبقه واقع شده  و دارای آسانسور و انباری است.  ساختمان در سال ۱۳۷۱ ساخته شده اما در حال حاضر به طور کامل بازسازی شده است. این  واحد دو خواب است و هم اکنون تخلیه شده و آماده تحویل به مشتری است.

راز آسمان پایتخت

آپارتمان 75 متری خوش نقشه در یوسف آباد

یک آپارتمان ۷۵ متری خوش نقشه در یوسف آباد با قیمت ۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و به عبارتی هر متر ۱۰۲ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان فروخته می‌شود. این آپارتمان ساخت ۱۳۷۲ در طبقه پنجم ساختمان واقع شده است و از آسانسور و انباری برخوردار است. واحد ذکر شده دو اتاق خواب دارد و از دو طرف نورگیر است.

آپارتمان 75 متری دو خواب در یوسف آباد

یک آپارتمان ۷۵ متری دو خواب در یوسف آباد با قیمت ۷ میلیارد تومان به فروش می‌رسد. از جمله امکانات این آپارتمان می‌توان به آسانسور و انباری اشاره کرد. آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان 5 طبقه قرار گرفته و ساخت ۱۳۸۰ است. این آپارتمان کاملاً بازسازی شده بسیار خوش نقشه و همچنین نورگیر است.

آپارتمان 75 متری رو به آفتاب در یوسف آباد

یک آپارتمان ۷۵ متری رو به آفتاب در یوسف آباد ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.  این آپارتمان ساخت  ۱۳۸۲ در طبقه چهارم یک ساختمان 4 طبقه قرار گرفته و به تازگی کاملاً بازسازی شده است‌. این واحد دارای دو اتاق خواب و انباری است.

انتهای پیام

ایده سبز
اوج آرام
دادپویان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز