قیمت بلیط هواپیما شیراز مشهد آبان 1401

تورهای مسافرتی لحظه آخر

سفرهای جاده‌ای یکی از بهترین انواع سفر است که در آن می‌توان علاوه بر رسیدن به مقصد، مسیر و جاهای دیدنی‌اش را نیز تجربه کرد. مسیر شیراز به مشهد نیز یکی از همین مسیرهاست که با طی کردن آن می‌توان از استان کرمان یا یزد دیدن کرد. اما در برخی موارد، افراد قصد سفر کاری دارند و در اینجا، خرید بلیط هواپیما شیراز مشهد برایشان بهترین گزینه است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری و تفریح، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برای سفر از شیراز به مشهد باید در فرودگاه شهید دستغیب شیراز سوار هواپیما شده و در فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد فرود آمد. مسافت هوایی شیراز تا مشهد حدود 993 کیلومتر بوده و فاصله زمانی این سفر هوایی حدود 1 ساعت و 25 دقیقه است.

البته باید توجه کرد که این مدت زمان، بستگی به شرایط آب و هوایی دارد و ممکن است شرایط جوی باعث طولانی‌تر شدن پرواز شود.

فرودگاه بین‌المللی شیراز یا فرودگاه شهید دستغیب یکی از مجهزترین فرودگاه‌های کشور از لحاظ تجهیزات ناوبری و الکترونیک است. این فرودگاه، چهارمین فرودگاه پرتردد کشور است و در جنوب شهر شیراز واقع شده است. از مرکز شهر شیراز تا فرودگاه، تنها 7 کیلومتر فاصله وجود دارد. اکنون، فرودگاه بین المللی شیراز دارای 13 مسیر هوایی است که پایگاه منطقه جنوب هواپیمایی آسمان نیز به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

از سوی دیگر، فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در زمینی به مساحت 540 هکتار در قسمت جنوب شرقی شهر مشهد و به فاصله 5 کیلومتری از شهر مشهد قرار دارد. این فرودگاه با دو باند موازی ظرفیت پذیرش کلیه هواپیماها تا رده بویینگ 747 را دارد. پس از فرودگاه مهرآباد، فرودگاه مشهد دومین فرودگاه پر رفت و آمد ایران است که از لحاظ تعداد پروازهای ورودی و خروجی روزانه، رتبه نخست را در کشور دارد.

با این تفاسیر از این دو فرودگاه، خرید بلیط هواپیما شیراز مشهد می‌تواند یک انتخاب عاقلانه برای کسانی باشد که قصد سفر کاری از شیراز به مشهد را دارند. اینگونه، وقتشان کمتر تلف می‌شود و می‌توانند از خدمات فرودگاه‌ها نیز بهره ببرند. در ادامه قیمت بلیط هواپیما شیراز مشهد نیز قابل مشاهده است.

انتهای پیام

مرتبط با : ره بال آسمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز