قیمت انواع دفتر مشق برای سال تحصیلی جدید

با فرارسیدن سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان همراه خانواده‌های خود به تب و تاب خرید لوازم‌التحریر مدرسه افتاده‌اند. قیمت‌های نجومی لوازم‌التحریر و افزایش قیمت آنها بار مالی سنگینی را بر روی دوش خانواده‌ها ایجاد کرده است. در سال جاری دفتر مشق با افزایش قیمت 80 درصدی مواجه بوده و سایر نوشت‌افزارها نیز به‌طور متوسط بین 20 تا 60 درصد رشد فزاینده‌ای را تجربه کرده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام بانکی، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت انواع دفتر مشق می‌پردازد.

1- دفتر مشق مستر راد مدل دفتر ریاضی کد math 1719

قیمت این دفتر مشق 80 برگ در لحظه تهیه گزارش 50 هزار تومان است. دفتر مشق مستر راد همراه با صحافی سیمی و جلد انعطاف پذیر مقوایی تولید شده است. در داخل دفتر، جدول ضربی باکیفیت بالا چاپ شده است که به دانش‌آموزان در حل مسائل ریاضی کمک بسیاری می‌کند.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

2- دفتر مشق مستر راد مدل دفتر شیمی کد 1716

قیمت این دفتر مشق 50 برگ 55 هزار تومان است. مستر راد این دفتر مشق مدل شیمی را همراه با صحافی سیمی و جلد محکم مقوایی طراحی کرده است. ویژگی‌هایی همچون کیفیت کاغذ، جنس و دوام جلد، طراحی کلاسیک صفحات این محصول را به یک دفتر محبوب تبدیل کرده است.

3- دفتر مشق انیمه‌ای آنیا کد m157

قیمت این دفتر طرح انیمه 73 هزار تومان است. این دفتر مشق 60 برگ سیمی از جلدی به جنس طلق تولید شده است.

4- دفتر مشق پاپکو کد A4-603

قیمت این دفتر مشق 80 برگ 89 هزار تومان است. این دفتر مشق خط‌دار از جلدی پلاستیکی همراه با صحافی سیمی در رنگ‌های بسیار متنوعی تولید شده است.

5- دفتر مشق تیما مدل Clips

قیمت این دفتر مشق 200 برگ 115 هزار تومان است. در طراحی این محصول از طلق ضدآب و ضدپارگی استفاده شده که ضمن افزایش مقاومت دفتر، ظاهری شیک و ساده به آن بخشیده است. همچنین، جهت افزایش کیفیت دفتر از سیم فلزی سایز 12 استفاده شده که علاوه بر بالا بردن ضخامت دفتر، صحافی آن را ماندگار ساخته است.

6- دفتر مشق مستر راد مدل ریاضی طرح دلتا کد Fiory 2064

قیمت این دفتر 100 برگ 120 هزار تومان است. مستر راد این دفتر مشق مدل ریاضی را از جلد مقوایی محکم انعطاف‌پذیر همراه با یک صحافی سیمی فلزی مقاوم طراحی کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : پاپکو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز