پرفروش‌ ترین کوله پشتی‌ های مخصوص مدرسه در بازار + قیمت شهریور ماه

کوله پشتی- کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از مهم‌ترین وسایلی که والدین با شروع فصل مدارس به خرید آن فکر می‌کنند، کوله پشتی مناسب برای فرزندان‌شان است. کیفی که به راحتی تمام وسایل را در خود جا بدهد و وزن زیادی هم نداشته باشد تا حمل آن برای کودکان و نوجوانان آسان باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، پرفروش‌ترین کوله پشتی‌های مخصوص مدرسه را معرفی خواهد کرد.

1- کوله پشتی مدل HW1

قیمت این کوله پشتی در لحظه تهیه گزارش 121 هزار و 980 تومان است. این کوله پشتی باکیفیت، بسیار جادار است و فقط 500 گرم وزن دارد. جنس این کیف از برزنت بسیار باکیفیتی است که اجازه می‌دهد به راحتی آن را بشویید. این کوله پشتی برای حمل لپ‌تاپ هم کاملا مناسب است. دو طرف این کوله، دو محفظه توری برای نگه داشتن بطری آب و دیگر وسایل دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کوله پشتی مدرسه- کاماپرس

2- کوله پشتی مدل Sonic-m150030 به همراه جامدادی

قیمت این کوله پشتی پرفروش 397 هزار تومان است. جنس مخملی این کیف توجه کودکان را جلب می‌کند و بنابراین اگر فرزندتان به تازگی مدرسه رفتن را شروع کرده یا سال‌های ابتدایی تحصیلش را می‌گذراند، این کیف به همراه جامدادی ست با آن، می‌تواند گزینه خوبی باشد. وزن این کوله فقط 300 گرم است و حملش برای کودک مشکل نخواهد بود. ضدآب بودن پارچه این کیف و همچنین مقاومت آن در برابر پارگی و پوسیدگی، آن را از دوام خوبی برخوردار کرده و به راحتی می‌توان مدت زیادی از آن استفاده کرد.

کوله پشتی مدرسه- کاماپرس

3- کوله پشتی طرح هری پاتر کد KP-17

قیمت این کوله پشتی 195 هزار تومان است. طرح روی این کیف، یکی از طرح‌های محبوب نوجوانانی است که به داستان‌های تخیلی هری پاتر علاقه دارند. جنس بدنه این کیف از جنس برزنت است و بنابراین قابلیت شست و شو را در اختیار شما قرار می‌دهد. این کیف هم دارای محل نگهداری لپ‌تاپ و همچنین محفظه‌ای برای نگه داشتن بطری یا قمقمه آب است. وزن این کوله پشتی فقط 450 گرم است و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد.

4- کوله پشتی مدل ERF-3698 به همراه جامدادی

قیمت این کوله پشتی پرفروش 474 هزار تومان است. این کوله پشتی سبک که فقط 300 گرم وزن دارد، کاملا مناسب کودکانی است که در سال‌های ابتدای تحصیل‌شان هستند. جنس بدنه این کیف در برابر پارگی و پوسیدگی مقاوم است و ضدآب بودن آن هم باعث می‌شود برای کودکان زیر ده سال که به مدرسه می‌روند، مناسب باشد. این کوله پشتی که با یک جامدادی ست فروخته می‌شود، دارای دو جیب در دو طرفش است که برای نگه داشتن آب و نوشیدنی است.

کوله پشتی مدرسه- کاماپرس

 

5- کوله پشتی مدل RLX-450

قیمت این کوله پشتی 347 هزار تومان است. وزن 300 گرمی این کوله باعث شده حمل آن راحت باشد. این کوله پشتی در برابر پارگی و پوسیدگی مقاومت بالایی دارد و همچنین ضدآب است. ابعاد این کیف برای جا دادن کتاب و لوازم تحریر کاملا مناسب است. تنوع بالای رنگ‌بندی این کوله چیزی است که آن را خاص‌تر می‌کند. این کوله هم دارای دو جیب در دو طرفش است که مخصوص نگه داشتن آب و نوشیدنی است.

کوله پشتی مدرسه- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز