بهترین گوشی های دانش آموزی در بازار + قیمت مرداد ماه

در نیمه تابستان که شروع مدارس مدام نزدیک‌تر می‌شود، بسیاری از والدین به دنبال خرید یک گوشی مناسب برای فرزندان‌شان هستند که در عین کارکرد مناسب و همراه بودن با تکنولوژی روز دنیا، قیمت مناسبی هم داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در ادامه با جست و جو در سایت دیجی کالا، بهترین گوشی‌های دانش آموزی سامسونگ را معرفی می‌کند.

1- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A14

قیمت این گوشی سامسونگ در لحظه تهیه گزارش 5 میلیون و 590 هزار تومان است. این گوشی سری A قیمتی خوب و عملکردی کاملا قابل قبول به شما ارائه می‌کند؛ بنابراین اگر دنبال یک گوشی اقتصادی باکیفیت می‌گردید، این مدل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. دوربین این گوشی در حد یک گوشی میان رده است و می‌تواند بسیاری از انتظاراتی را که از یک دوربین مناسب دارید برآورده کند. ظرفیت باتری این گوشی سامسونگ 5000 میلی آمپر بر ساعت است که در صورت استفاده معمولی، طول عمر مفید دو روزه دارد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12C

قیمت این گوشی شیائومی 5 میلیون و 69 هزار تومان است. دوربین این موبایل نسبت به قیمت آن کیفیتی خوب و شاید حتی فراتر از حد انتظارتان دارد. دوربین سلفی این گوشی می‌تواند برای کسانی که اهل تماس‌های تصویری هستند، گزینه مناسبی باشد.

صفحه نمایش 6.71 اینچی این گوشی میان رده، وضوح تصویری قابل قبولی ارائه می‌کند؛ اما زیر تابش نور مستقیم، این وضوح تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. وزن 192 گرمی این گوشی شیائومی دست‌تان را در هنگام استفاده‌های مداوم، چندان خسته نخواهد کرد. ظرفیت باتری این گوشی هم مثل مدل بالا، 5 هزار میلی آمپر ساعت است و طول عمر مفیدش در حالت استفاده عادی، نزدیک به دو روز است.

گوشی دانش آموزی- کاماپرس

3- گوشی موبایل جی پلاس مدل  P10 2022 GMC-635M

وزن این گوشی 2 میلیون و 839 هزار تومانی فقط 120 گرم است و لازم به گفتن نیست که حمل آن چقدر راحت است. صفحه نمایش این گوشی 6.09 اینچ است که جزئیات و وضوح تصویر متوسطی را ارائه می‌دهد. این محصول برای اجرای بازی‌های سبک مناسب است. این موبایل از ظرفیت باتری 3 هزار و 500 میلی آمپر ساعت برخوردار است. روی هم رفته، این گوشی با توجه به قیمتش، کارکرد خوبی برای یک دانش آموز دارد.

گوشی دانش آموزی- کاماپرس

4- گوشی موبایل سامسونگ مدل  Galaxy A04s

قیمت این گوشی میان رده 5 میلیون و 145 هزار تومان است. این گوشی اقتصادی سامسونگ، در عین داشتن قیمت پایین، مشخصات فنی مناسب و عملکردی خوبی را ارائه داده است. وزن 195 گرمی این گوشی در استفاده طولانی مدت خستگی زیادی ایجاد نمی‌کند. این گوشی که سال قبل به بازار معرفی شد، دوربین اصلی قدرتمندی دارد که کیفیت قابل قبولی برای تصاویر گالری‌تان فراهم می‌کند. ظرفیت باتری این گوشی میان رده، 5000  میلی آمپر ساعت است.

گوشی دانش آموزی- کاماپرس

5- گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A04 

قیمت این گوشی سامسونگ 4 میلیون و 270 هزار تومان است. این گوشی میان رده با توجه به قیمتش، عملکردی قابل قبول دارد. صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی اقتصادی وضوح تصویر مناسبی دارد، اما تابش مستقیم نور خورشید آن را کمی تحت تاثیر قرار می‌دهد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی آن را مناسب عکاسی کرده است. ظرفیت باتری این گوشی 5 هزار آمپر است و وقتی آن را صد درصد شارژ می‌کنید، در صورت استفاده معمولی از آن، طول عمر مفیدش دو روز است.

گوشی دانش آموزی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : جی پلاسسامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بهترین گوشی های دانش آموزی در بازار + قیمت مرداد ماه

  1. نهال رستمی گفته:

    برای بچه ها گوشی های شیائومی بهتر به نظرم از نظر کیفیت و استقامت اما سامسونگ یک بار بیوفته هنگی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز