قیمت اجاره روزانه هیوندای سانتافه نیو 29 مرداد 1401 با راننده و بدون راننده

کرایه خودرو برای افراد علاقه‌مند به سفرهای جاده‌ای، انتخاب بسیار مقرون به‌صرفه‌تری نسبت به سفر با خودروی شخصی است؛ مزایای اجاره خودرو هایی مانند هیوندای سانتافه نیو شامل عدم نیاز به پرداخت هزینه تعمیر، عدم پرداخت هزینه‌های جانبی، جلوگیری از استهلاک، عدم نیاز به پرداخت هزینه بیمه و غیره است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با گسترش صنعت اجاره خودرو ، همه افراد می‌توانند در هر زمان که بخواهند، از بهترین خودرو متناسب با موقعیت خود استفاده کنند. به‌طوری که شما می‌توانید با اجاره خودروهای لوکس در مجالس عروسی و قرارهای کاری خود به بهترین شکل حاضر شوید. اجاره هیوندای سانتافه نیو با ظاهری شیک و امکانات متعدد، بهترین گزینه برای این موقعیت‌ها است. قیمت روزانه و شرایط اجاره هیوندا سانتافه نیو در ادامه آمده است.

چرا اجاره هیوندای سانتافه نیو ؟

اجاره هیوندای سانتافه در تهران و شهرستان‌ها به دلیل قیمت روزانه مناسب و هزینه‌های جانبی پایین در مقایسه با خودروهای خارجی، بسیار پرکاربرد است. این خودرو نسبت به هزینه‌ای که برای اجاره روزانه آن می‌پردازید، کلاس بسیار خوب و ظاهری شیک دارد.

این خودرو آپشن‌های متعددی دارد که تجربه یک رانندگی آسان و لذت‌بخش را رقم می‌زند. قابلیت‌های این خودرو شامل سیستم تهویه مطبوع دوگانه، مانیتور 4.5 اینچی برای نمایش جزئیات، سقف پانوراما، اتوهلد، سیستم صوتی حرفه‌ای، مموری صندلی، دنده تیپ ترونیک، صندوق برقی و غیره است.

راز آسمان پایتخت

شرایط اجاره سانتافه نیو

رنت هیوندای سانتافه نیو در تهران و شهرستان‌ها در مجموعه سعادت رنت به دو شکل با راننده و بدون راننده و برای مدت زمان حداقل 3 روز امکان‌پذیر است. برای اجاره سانتافه کافی است به دو شکل تماس تلفنی یا به شکل آنلاین اقدام به رزرو کرده و سپس خودرو مورد نظر را در محل تعیین شده تحویل بگیرید. سانتافه نیو نیز مانند سایر خودروهای مجموعه سعادت رنت از بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث برخوردار است.

کرایه سانتافه نیو در صورتی که شما مدارک لازم برای رنت این خودرو بدون راننده را ندارید، یا به هر دلیل قصد رانندگی ندارید؛ به همراه راننده نیز امکان‌پذیر است. در صورت اجاره سانتافه بدون راننده نیاز به ارائه هیچ‌گونه مدرکی ندارید.

قیمت اجاره هیوندای سانتافه نیو

قیمت اجاره سانتافه نیو نیز به شکل روزانه، هفتگی و ماهانه محاسبه شده و بدین شکل برای اجاره بلندمدت این خودرو اعمال تخفیف می‌شود. اجاره روزانه سانتافه نیو برای 3 تا 6 روز، 1 میلیون و 890 هزار تومان، برای 7 تا 20 روز، 1 میلیون و 860 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، روزی 1 میلیون و 810 هزار تومان است.

با وجود این، اگر به دنبال ارزانترین اجاره خودرو در تهران و سایر شهرها هستید، قیمت کرایه روزانه سایر خودروها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز