قیمت اجاره روزانه تویوتا لندکروز بدون راننده 30 مرداد 1401

اجاره خودرو لوکس و تشریفاتی با توجه به مزایایی که دارد، حتی بین کسانی که خود مالک خودرو هستند نیز مورد استقبال گرفته است؛ چرا که افراد با اجاره خودرو هایی مانند تویوتا لندکروز و … به راحتی می‌‌توانند برای مدت زمان کوتاهی رانندگی با یک ماشین لوکس را تجربه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره خودرو لوکس و تشریفاتی مانند تویوتا لندکروز معمولا برای مواردی مانند مجالس عروسی با راننده و بدون راننده صورت می‌گیرد، با این وجود اگر شما قرار کاری مهمی دارید که می‌خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، تویوتا لندکروز به عنوان یکی از انواع خودروهای تشریفاتی، گزینه مناسبی برای شما است. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه تویوتا لندکروز می‌پردازد.

شرایط اجاره تویوتا لندکروز در تهران و شهرستان‌ها

اجاره خودرو تویوتا لندکروز در تهران و دیگر شهرستان‌ها در دو رنگ سفید و مشکی و برای مدت زمان حداقل 3 روز امکان‌پذیر است. خودرو تویوتا لندکروز در مجموعه سعادت رنت  تحت پوشش کامل بیمه بدنه، بیمه سرقت خودرو، بیمه خسارت ناشی از تصادف غیر مقصر و بیمه سرنشین خودرو اجاره داده می‌شود. به‌طوری که در صورت بروز هرگونه تصادف، هیچ‌گونه هزینه‌ای مشمول مشتری نخواهد شد.

اجاره تویوتا لندکروز در تهران به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های لوکس، به راحتی و از طریق رزرو آنلاین و تماس تلفنی صورت می‌گیرد؛ ضمن این‌که خودرو پس از رزرو در محل تعیین شده از سوی مشتری و با هزینه خود او تحویل و در نهایت بازگشت داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

از مزایای اجاره لندکروز علاوه بر کلاس بالای خودرو نسبت به قیمت پرداختی، آپشن‌های متعدد آن است؛ این خودرو دارای سه ردیف صندلی و با ظرفیت هشت نفر مسافر است.

مدارک لازم برای اجاره تویوتا لندکروز

اجاره تویوتا لندکروز بدون راننده با شرایط و ارائه مدارک لازم از سوی مشتری صورت می‌گیرد. این مدارک شامل گواهینامه رانندگی معتبربا حداقل اعتبار زمانی 6 ماه، کارت ملی، گواهی معتبر اشتغال به کار، ودیعه نقدی، چک و یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو است. ضمن این‌که داشتن حداقل 20 سال برای اجاره خودرو ضروری است.

قیمت اجاره روزانه تویوتا لندکروز

اجاره تویوتا لندکروز در مجموعه سعادت رنت با احتساب تخفیف برای رنت بلند مدت خودرو قیمت‌گذاری شده است. درحال حاضر قیمت کرایه لندکروز برای مدت زمان 3 تا 6 روز، روزانه 3 میلیون و 890 هزار تومان است. این رقم برای مدت زمان 7 تا 20 روز، روزانه 3 میلیون و 850 هزار تومان و برای بیش از 20 روز، روزانه 3 میلیون و 800 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

با این‌حال قیمت اجاره روزانه سایر خودروهای لوکس و همچنین قیمت اجاره خودرو با قیمتی پایین‌تر در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز