قیمت اجاره روزانه اپل موکا در ترکیه 8 شهریور 1401

اجاره خودرو پس از سفر به ترکیه، برای گشت و گذار یا حتی برای حضور در رویدادها و قرارهای کاری، مزایای بسیار زیادی دارد؛ با اجاره انواع خودرو مانند اپل موکا در ترکیه، علاوه بر تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس، می‌توانید با ظاهری لوکس و شیک در قرارهای خود حاضر شوید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رنت خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اجاره انواع خودرو لوکس مانند اپل موکا برای مراسم‌های عروسی یا حتی ماه عسل، یک تجربه هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی را برای شما رقم می‌زند. ضمن این‌که اجاره خودرو از صرف وقت و هزینه‌ شما برای حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌کند. کاماپرس در ادامه به بررسی شرایط و قیمت اجاره روزانه اپل موکا در ترکیه می‌پردازد.

شرایط اجاره اپل موکا در ترکیه

اجاره اپل موکا در ترکیه از طریق مجموعه سعادت رنت به راحتی و به شکل آنلاین یا تماس تلفنی امکان‌پذیر است. مجموعه سعادت رنت شرایط اجاره اپل موکا در این کشور را بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری و با پرداخت کمترین میزان دیپوزیت یا ودیعه نقدی فراهم کرده است.

رنت اوپل موکا در ترکیه برای مدت زمان حداقل 3 روز امکان‌پذیر بوده و دارای محدودیت کیلومتر روزانه 150 کیلومتر است. ضمن این‌که شخص اجاره کننده باید حداقل 18 سال سن داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای اجاره اپل موکا در ترکیه

برای کرایه اپل موکا در ترکیه باید ضمن تنظیم قرارداد با شرکت مبلغ لازم به عنوان دیپوزیت را پرداخت کنید. این رقم در حدود 14 میلیون تا 28 میلیون تومان است. دیگر مدارک لازم برای اجاره این خودرو شامل گواهینامه ایرانی و بین‌المللی معتبر، عکس  یا کپی پاسپورت،عکس بلیط رفت به ترکیه و مبلغ بیعانه است.

قیمت اجاره روزانه اپل موکا در ترکیه

قیمت اجاره روزانه اوپل موکا در ترکیه بدون راننده، برای هر روز به میزان 1میلیون و 269 هزار تومان است. در هرحال باید توجه داشته باشید که اگر به هر دلیلی نیاز به اجاره خودرو همراه با راننده دارید، امکان اجاره اپل موکا در ترکیه همراه با راننده مجرب و مسلط به دو زبان ترکی و فارسی در مجموعه سعادت رنت امکان‌پذیر است.

با وجود این، قیمت اجاره روزانه خودرو در ترکیه یا دیگر شهرها با قیمت پایین‌تر برای سایر خودروها در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز