قیمت اجاره رانا پلاس در مشهد + شرایط

تور لحظه آخری-کاماپرس

مشهد از شهرهای مسافرپذیری است که سالانه میلیون‌ها نفر با خودروی شخصی یا خودروی اجاره‌ای در آنجا به بازدید و سیر و سیاحت می‌پردازند. در این میان آگاهی از شرایط اجاره خودرو می‌تواند راهنمای خوبی برای آندسته از گردشگرانی باشد که قصد دارند برای سیر و سیاحت در کلانشهر مشهد خودرو اجاره کنند.

کاماپرس در این گزارش، چگونگی اجاره خودرو رانا پلاس در مشهد را بررسی کرده است.

اجاره خودرو برای افرادی که با هواپیما، اتوبوس و یا قطار به شهرهای مختلف سفر کرده و برای گردش در آن شهر تمایلی به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی ندارند، گزینه مطلوب و مقرون به صرفه‌ای محسوب می‌شود. اجاره خودرو به دلیل سهولت در تردد و بازدید از چشم‌اندازهای طبیعی و مراکز خرید آن شهر مورد توجه بساری از مسافران قرار دارد. از طرف دیگر برخی مواقع می‌تواند صرفه اقتصادی هم برای مسافران داشته‌ باشد، چراکه گردشگران  می‌تواند از محل اقامت خود، خودرو را تحویل بگیرند و به مقصد مورد نظر سفر کنند.

مشهد یکی از شهرهایی است که همیشه میزبان ایرانی‌های زیادی بوده که از اقصی نقاط کشور به آنجا سفر می‌کنند. از این رو در این گزارش به شرایط اجاره خودرو رانا پلاس در مشهد پرداخته شده‌ است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخواننید:

اجاره خودرو با راننده و بدون راننده انجام  می‌شود که هر کدام قیمتی متفاوت دارد. در صورتی که اجاره خودرو از تهران به عنوان مبدا انجام شود و فرد قصد سفر به مشهد داشته باشد، باید 2 میلیون و 500 هزار تومان به عنوان هزینه ترانسفر پرداخت کند.

هزینه اجاره رانا در مشهد

هزینه اجاره روزانه رانا پلاس در مشهد برای مدت 3 تا 6 روز حدود یک میلیون و 190 هزار تومان در روز است. برای مدت 7 تا 21 روز مشتری باید روزانه یک میلیون و 130 هزار تومان و برای مدت بیش از 21 روز روزانه باید یک میلیون و 70 هزار تومان پرداخت کند. همچنین برخی شرکت‌ها برای اجاره ماشین کمتر از سه روز، هزینه همان سه روز را محاسبه می کنند که برای هر روز یک میلیون و 190 هزار تومان است.

یکی دیگر از مواردی که برای اجاره ماشین در زمان سفر باید مورد توجه قرار داد مبلغ ضمانتی است که مشتری باید نزد شرکت اجاره دهنده قرار‌ دهد تا در صورتی که خسارتی به ماشین وارد شود از همان محل برداشت شود. ضمانت مورد نیاز برای اجاره رانا پلاس در مشهد حدود 12 میلیون تومان است.

همچنین برای اجاره خودرو فرد باید ضمن اینکه کپی مدارک شناسایی را ارائه دهد، 6 ماه از اعتبار گواهینامه رانندگی آن باقی مانده باشد و به ارزش خودروی داخلی که اجاره می کند سفته ارائه دهد. برای خودروهای خارجی نیز  باید یک چک به ارزش همان خودرو نزد شرکت مورد نظر به عنوان ضمانت قرار دهد.

انتهای پیام.

مرتبط با : سعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز