قیمت اتریوم صعود بیشتری خواهد داشت؟

اتریوم-کاماپرس

قیمت اتریوم طی چند روز اخیر نتوانسته از مرز هزار و 920 دلاری فراتر برود و به نظر این رمزارز در کوتاه مدت کاهش قیمت را تجربه خواهد کرد. دلایل مختلفی برای تداوم پیدا نکردن رشد قیمت اتریوم وجود دارد.

به گزارش کاماپرس، کارشناسان معتقدند که بالا رفتن هزینه تراکنش اتریوم باعث شده تا سرمایه گذاران کمتر به سمت این رمزارز حرکت کنند و تمایل کمتری به آن داشته باشند. اما در این میان اخبار کلان اقتصادی نیز حائز اهمیت هستند. برخلاف اخباری که طی چند روز اخیر منتشر شد، گویا همچنان عدم قطعیتی درباره سقف بدهی آمریکا بین دولت این کشور و کنگره وجود دارد. همین مسئله سبب شده تا افراد زیادی نسبت به بازار رمزارزها خوشبین نباشند و سرمایه خود را به این بخش وارد نکنند.

گذشته از تمام موارد مذکور، اتریوم تحت تاثیر مسائل تخصصی دیگر هم  نتوانسته رشد نرخ خوبی را تجربه کند. بررسی شاخص‌های مختلف نشان داده که کاهش تقاضا برای اتریوم و معاملات ضعیف در بازار این رمزارز تداوم دارد.

اتریوم همواره در بین صرافی‌های غیرمتمرکز بیشترین خواهان را داشته اما در ماه مه این وضعیت وجود نداشت. بررسی‌ها نشان داده که تعداد آدرس‌هایی که در تعامل با اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز هستند کاهش پیدا کرده و براساس اطلاعات 30 روز اخیر، دی آ پی پی اس 12 فعال در شبکه اتریوم شاهد کاهش 11 درصدی آدرس‌های فعال بودند. به نظر فعالان و سرمایه گذاران، تمام این کم توجهی و کاهش سرمایه گذاری در شبکه اتریوم به رشد هزینه تراکنش مربوط می‌شود.

معامله گران اتریوم به چه چیزهایی امیدوار بودند؟

برخی از فعالان معتقد بودند در صورت انتشار خبرهایی درباره توسعه شبکه اتریوم یا حضور ویتالیک بوترین، مخترع این رمزارز، در جشنواره کن 2023 افزایش قیمت این ارز دیجیتال رقم خواهد خورد. اما هیچ یک از این اخبار به وقوع نپیوست. هر چند که کارشناسان و صاحب نظران بازار اتریوم بر این باورند که در صورت وقوع چنین خبرهایی، باز هم نرخ این ارز دیجیتال افزایش پیدا نخواهد کرد. در واقع هیچ یک از این موارد محرک مناسب و اهرم قوی برای کشاندن اتریوم به بالای محدوده هزار و 920 دلاری نیستند.

راز آسمان پایتخت

تحلیل اتریوم

قیمت اتریوم طی یک شبانه روز اخیر رشد داشته و با حمایت خریداران در کانال هزار و 900 دلاری قرار دارد. به نظر کارشناسان، اهداف کوتاه مدت اتریوم در محدوده‌های مشخص شده قابل دستیابی هستند. اما در صورتی که فشار فروش در بازار اتریوم بالا برود، امکان نزول قیمت این رمزارز وجود دارد. اما اگر میزان خرید در این بخش لحظه به لحظه بالا برود، احتمالا صعود دوباره قیمت اتریوم دور از انتظار نیست.

کسب اطلاعات آماری و بررسی لحظه به لحظه قیمت ارز دیجیتال اتریوم از طریق درگاه‌های مختلف انجام می‌شود اما دانش مربوط به این حوزه را باید از وبسایت معتبر پیگیری کرد. یوبیتکس یک درگاه معتبر برای آگاهی از قیمت روز و اطلاعات و تحلیل‌های مربوط به اتریوم و دیگر رمزارزها است.

کسب اطلاعات به روز اتریوم در وبسایت یوبیتکس

یوبیتکس یک بستر مطمئن برای معامله انواع رمزارزها به صورت آنی و به دیگر شکل‌ها است. افراد به منظور استفاده از خدمات رمزارزی این مجموعه و امکان معامله در آن باید ابتدا ثبت نام داشته باشند و سپس به خرید و فروش رمزارز مورد نظر خود بپردازند. احراز هویت در این سایت سریع انجام شده و بعد از آن امکان تهیه کیف پول و معامله در بستری امن و مطمئن وجود دارد.

این مجموعه یکی از کامل‌ترین بسترها برای فراگیری و کسب اطلاعات رمزارزی است. یوبیتکس در نظر دارد به منظور راحتی کاربران خود بخش آکادمی و لغت نامه کریپتویی را نیز راه اندازی کند. کاربران با استفاده از این بخش‌ها به روزترین و تخصصی اطلاعات را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : یوبیتکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز