قیمت آپارتمان 60 متری حوالی میدان آزادی چند؟

لست سکند

محله‌های حوالی میدان آزادی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران هستند. در این منطقه علاوه بر بافت قدیمی و سنتی آپارتمان‌های زیادی ساخته شده و همچنان در حال رشد هستند. در این محله دسترسی به مترو، بی‌‌آرتی و تاکسی وجود دارد. میدان آزادی و محله‌های اطراف آن در منطقه 10 تهران قرار دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی قیمت آپارتمان 60 متری در حوالی میدان آزادی می‌پردازد.

*واحدی 60 متری در استاد معین با قیمت 3 میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. ابن خانه در طبقه سوم قرار داشته و یک اتاق خواب دارد. از امکانات این خانه می‌توان به آسانسور، انباری و تراس اشاره کرد. این ساختمان در سال 1395 ساخته شده است.

*آپارتمان 60 متری دیگری در منطقه استاد معین 3 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مورد نظر در طبقه اول یک ساختمان سه طیقه قرار دارد. در هر طبقه تنها یک واحد مسکونی وجود دارد. خانه فاقد آسانسور بوده، اما انباری و پارکینگ دارد. سال ساخت بنا 1386 است.

راز آسمان پایتخت

*یک واحد نوساز که در سال 1401 ساخته شده و کلید نخورده است، در حوالی میدان آزادی با قیمت 4 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌ رسد. این واحد در طبقه دوم یک ساختمان پنج طبقه قرار داشته و مجهز به آسانسور است. از دیگر امکانات خانه می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

* یک واحد 60 متری در محله طوس در حوالی میدان آزادی با 4 میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. ساختمان در سال 1395 ساخته شده و دارای یک اتاق خواب است. این واحد در طبقه آخر یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و مجهز به آسانسور است. آسانسور و انباری دیگر امکانات این خانه هستند.

*واحدی یک‌خوابه در حوالی میدان آزادی با قیمت 5 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. خانه یک خوابه بوده و در سال 1395 ساخته شده است. واحد مذکور در طبقه پنجم قرار داشته و مجهز به آسانسور است. پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات این آپارتمان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 60 متری حوالی میدان آزادی چند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز