قیمت خانه نقلی در جنوب تهران چند؟

لست سکند

محله‌های معروف جنوب تهران شامل مواردی چون جوادیه، خانی‌آباد، یاخچی‌آباد، امام‌زاده حسن، بازار بزرگ، نازی‌آباد و … می‌شود. خانه‌های این محله‌ها قیمت پایین‌تری نسبت به سایر مناطق تهران دارد. در این محله‌ها می‌توان آپارتمان با قیمت هر متر 25 میلیون تومان هم پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس قیمت خانه نقلی در جنوب تهران را مورد بررسی قرار می‌دهد.

*یک واحد 50 متری در محله مولوی با قیمت 1 میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این واحد دارای یک اتاق خواب است و در طبقه دوم واقع شده است. خانه فاقد آسانسور بوده و دارای پارکینگ و انباری است. سال ساخت خانه 1386 است.

*یک واحد 46 متری در محله خزانه 1 میلیارد و 700 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد در طبقه آخر یک ساختمان سه طبقه واقع شده است. نداشتن آسانسور و پارکینگ از جمله نقاط ضعف این خانه است. بنا در سال 1389 ساخته شده و دارای انباری است.

راز آسمان پایتخت

* یک خانه نقلی 40 متری در محله خزانه تهران 2 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این ساختمان که در سال 1394 ساخته شده دارای یک اتاق خواب است. این واحد در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه قرار گرفته است. نداشتن پارکینگ و انباری از نقاط ضعف این خانه هستند.

بیشتر بخوانید:

*واحدی 53 متری که یک حیاط 50 متری دارد با قیمت 2 میلیارد و 200 میلیون تومان در محله نازی‌آباد تهران به فروش می‌رسد. این واحد دارای یک اتاق خواب است و در طبقه همکف واقع شده است. خانه دارای انباری بوده اما پارکینگ ندارد.

 

*یک خانه نقلی 46 متری در محله خانی‌آباد نو 2 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد یک اتاق خواب دارد و در سال 1394 ساخته شده است. این خانه فاقد آسانسور، پارکینگ و انباری بوده و در طبقه سوم واقع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز