قیمت آپارتمان 75 متری در اسلامشهر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اسلامشهر در 12 کیلومتری تهران در حد فاصل بزرگراه تهران-ساوه و بزرگراه تهران-قم قرار دارد. قیمت مسکن در این منطقه پایین‌تر از متوسط قیمت خانه در پایتخت بوده و به همین دلیل می‌توان با بودجه کمتر در اسلامشهر صاحب‌خانه شد.

در اسلامشهر خانه‌های نقلی، متراژ بالا و حتی ویلایی نیز وجود دارد. با سکونت در این منطقه می‌توان از شلوغی و آلودگی تهران نیز فاصله گرفت. در میان محله‌های مختلف اسلامشهر، واوان از امکانات و مراکز فروش بسیار غنی‌تری برخوردار است. کاماپرس در ادامه، قیمت آپارتمان 75 متری در اسلامشهر را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*واحد 75 متری یک خوابه در حصارک پایین اسلامشهر با قیمت 930 میلیون تومان آگهی شده است. سن بنای این واحد 9 سال بوده و در همکف قرار دارد. از جمله امکانات آن می‌توان به کابینت ام دی اف، انباری، حیاط خلوت و دسترسی خوب اشاره کرد.

*یک دستگاه آپارتمان 75 متری دو خوابه با سن بنای 9 سال، یک میلیارد و 50 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد فاقد آسانسور و پارکینگ بوده و در طبقه سوم واقع شده است.

راز آسمان پایتخت

*یک واحد از پروژه ونک پارک اسلامشهر با قیمت یک میلیارد و 350 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این پروژه در سال 1401 ساخته شده و واحد مذکور دارای یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ و انباری است.

*یک واحد دو خوابه ساخت سال 1390 با قیمت یک میلیارد و 890 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد در طبقه دو قرار داشته و فاقد آسانسور است. از جمله امکانات آن می‌توان به پارکینگ و انباری اشاره کرد.

*یک دستگاه آپارتمان 75 متری دو خوابه در اسلامشهر با قیمت دو میلیارد و 100 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان در سال 1391 ساخته شده و دارای یک انباری است.

*قیمت یک واحد 75 متری دو خوابه در اسلامشهر دو میلیارد و 400 میلیون تومان است. این واحد در واوان و در برج‌های بوکا واقع شده است. برج بوکا در سال 1398 ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ و انباری است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت آپارتمان 75 متری در اسلامشهر

  1. مریم گفته:

    عزیزم حصارک که بدون امکانات و از لحاظ شهرنشینی در حد روستا می باشد جز شهرستان بهارستان می باشد نه شهرستان اسلامشهر.پس ترا به بخدا حصارک و گلستان و صالحیه جز اسلامشهر محسوب نکنید این مناطق جز شهرستان بهارستان می باشند.

  2. لیلی گفته:

    مردش هستی قیمت خونه های باغ فیض و زرافشان اسلتمشهر بگو ، قیمت مغازه های باغ فیض اسلامشهر بگو که خریدش رویا شده

  3. غلامرضا گفته:

    واوان امکانات بیشتری داره!!!!!!!اتفافا یکی از بدترین شهرکهای اسلامشهر از لحظ دسترسی به اکانات واوان هستش ،قطعا بدون هیچ تحقیقی این اطلاعات رو گذاشتید ،قائمیه،باغ فیض،زرافشان ،۲۰ متری ،کاشانی و خ شهرداری و موسی آباد از بهترین محله ای اسلامشهر برای زندگی هستش

  4. حامد از تهران گفته:

    با سلام و ادب خدمت دوستان
    ما هفته پیش یه سر رفتیم اسلامشهر، محله های میلانا ( خیابان امام موسی‌کاظم ع) ، باغ فیض و زرافشان نوساز متری ۶۰ پایین‌تر ندارد.
    خواهشمندم پس از بررسی دقیق در سایت پیام بگذارید. حامد از تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز