قیمت آپارتمان 100 متری در قلهک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قلهک به یکی از محله‌های اعیان‌نشین پایتخت تبدیل شده و قیمت هر متر از واحدهای مسکونی این محله به بالای 200 میلیون تومان هم می‌رسد! این محله قدیمی، خیابان‌های معروفی چون دولت، شریعتی و یخچال را در برگرفته و دسترسی بسیار خوبی به امکانات رفاهی، تفریحی و درمانی دارد.

محله قلهک از گذشته‌های دور به محل سکونت اشراف‌زاده‌ها، شاهان و سفارتخانه‌های بزرگ بدل شده بود. همین مسئله باعث شده تا به مرور زمان این محله به یکی از مناطق پرجمعیت شمال شهر تهران تبدیل شود که مملو از آپارتمان‌های شیک و مجلل است. کاماپرس در ادامه قیمت آپارتمان 100 متری در قلهک را بررسی خواهد کرد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک دستگاه آپارتمان 100 متری در خیابان یخچال، هشت میلیارد و 820 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خوابه در سال 1387 ساخته شده و نورگیر بسیار خوبی دارد. واحد مذکور به صورت کامل بازسازی شده و به امکاناتی نظیر آسانسور، پارکینگ، انباری و تراس مجهز است.

*قیمت واحد دو خواب ساخت سال 1388 در قلهک، یازده میلیارد و 650 میلیون تومان است. این آپارتمان مجهز به امکاناتی نظیر تراس بزرگ، آسانسور، پارکینگ و انباری است. واحد مذکور به صورت کامل بازسازی شده و آماده سکونت خریدار است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

*یک واحد 100 متری دو خوابه کلید نخورده با قیمت 16 میلیارد تومان آگهی شده است. این واحد مسکونی در خیابان شریعتی و در طبقه چهارم یک آپارتمان پنج طبقه واقع شده است. نورگیر عالی، پارکینگ، انباری، آسانسور و دسترسی سریع به مترو از جمله مزیت‌های خرید این واحد محسوب می‌شود.

*یک دستگاه آپارتمان دو خوابه ساخت 1400 با قیمت 18 میلیارد تومان به فروش می‌رسد. این آپارتمان، طراحی بسیار شیک و مجللی داشته و نورگیر بسیار خوبی دارد. لابی لاکچری، لابی من، سرایداری مقیم، پارکینگ، انباری و آسانسور از جمله امکانات این آپارتمان است.

*واحد مسکونی نوساز کلید نخورده، 18 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است. این واحد دو خوابه در طبقه اول یک آپارتمان 5 طبقه واقع شده و دارای لابی مبله، لابی من، بالکن، پارکینگ، انباری و آسانسور است. همچنین، آپارتمان مذکور دسترسی سریع و آسانی به مراکز رفاهی و تفریحی داشته و در یکی از فرعی‌های دنج خیابان دولت واقع شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز