قطعات لوازم یدکی 207 را از کدام فروشگاه ها باید خرید؟

لست سکند

قبل از اعمال تحریم‌های گسترده علیه ایران، معمولا خودروهای خارجی زیادی به کشور وارد یا مونتاژ می‌شد و به بازار راه پیدا می‌کرد. یکی از محصولاتی که بسیار مورد توجه مردم بوده و هست، خانواده پژو فرانسه هستند. مخصوصا تیپ 206 و 207 آن بسیار مورد استقبال مردم قرار دارد. اما این خودروها بعد از اعمال تحریم‌ها در داخل کشور بومی سازی و با تغییراتی راهی بازار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی معتقدند که بومی سازی این خودروها کیفیت آن‌ها را پایین آورده و مدام به تعویض قطعاتی مثل تسمه سفت کن ، شمع خودرو و … نیاز دارند. به هر حال در شرایط کنونی، این محصولات از پرفروش‌های بازار خودرو کشور هستند و همچنان هم از آن‌ها استقبال می‌شود. بنابراین تعویض قطعات یدکی خودرو های مذکور باید با دقت زیادی انجام پذیرد و به طور کلی تامین قطعات خودرو از مراکز معتبر اتفاق بیفتاد.

خوشبختانه هم اکنون بسیاری از فروشگاه‌ اینترنتی قطعات خودرو هستند که از اعتبار کافی برخوردار بوده و خرید لوازم یدکی خودرو از آن‌ها با آسودگی خاطر انجام می‌شود. همچنین این فروشگاه‌ها قیمت لوازم یدکی خودرو را هم برای مشتریان ارائه می‌دهند تا کار مقایسه، خرید و در کل تعویض لوازم یدکی خودرو برای آن‌ها راحت‌تر شود. بنابراین خرید قطعات از فروشگاه آنلاین لوازم یدکی خودرو که دارای اعتبار باشد، با آسودگی خاطر خاص و صرف زمان کمتر انجام می‌شود.

راز آسمان پایتخت

درباره پژو 207 و قطعات آن

ماشین هم مانند هر وسیله دیگری بعد از یک مدت استفاده دچار مشکلات فنی خواهد شد یا به سرویس احتیاج خواهد داشت. پژو 207 یکی از انواع مدل‌های پرفروش بازار ایران است که از لحاظ فنی تقریبا با مدل 206 تفاوتی ندارد و تنها از لحاظ ظاهری متفاوت است. به همین دلیل قطعات لوازم یدکی پژو 207 تقلبی در بازار زیاد است و برای خرید لوازم یدکی پژو 207 باید دقت زیادی داشت.

این مدل ماشین هم مانند دیگر خودروها بعد از یک کیلومتر مشخص نیاز به سرویس داشته و ممکن است در جریان آن خیلی از عیب‌های ماشین هم مشخص شود و نیاز به تعویض قطعات 207 باشد. معمولا در سرویس‌ها نیاز است تا تعویض شمع 207 یا تعویض لنت 207 انجام شود. چون این قطعات از جمله قطعه‌هایی هستند که تا زمان سرویس مورد بررسی قرار نمی‌گیرند.

به هر حال برای دارندگان این مدل خودرو بهتر است تا مراکز معتبر ارائه قطعات پرمصرف 207 را بشناسند. با داشتن اطلاعات کافی درباره فروشگاه‌هایی که قطعات اصلی ارائه می‌دهند، خرید لوازم استوک 207 راحت‌تر انجام خواهد شد. البته بسیاری از این فروشگاه‌ها به صورت اینترنتی هم فعالیت دارند و قیمت خرید لوازم یدکی پژو 207 را هم ارائه می‌دهند. بنابراین بهتر است با چند کلیک به این فروشگاه‌ها مراجعه کرده و خرید لوازم یدکی پژو 207 را انجام دهید. حتی این مجموعه‌ها قطعات بدنه پژو 207 را هم عرضه می‌کنند.

قطعات 207 را از فروشگاه‌های معتبر بخرید

بسیاری از مجموعه‌های ناشناخته برای فروش لوازم یدکی پژو 207 تقلبی خود، آرم اصل را روی آن قرار داده و به مشتری تحویل می‌دهند. ضمن اینکه قیمت خرید لوازم یدکی پژو 207 را هم روی بسته بندی درج نمی‌کنند تا آن را با هر نرخی به متقاضیان عرضه کنند.

در چنین شرایطی، به جای تحمل استرس و هزینه گزاف و در نتیجه خرید کالای فیک و غیراصل، بهتر است در خانه یا محل کار به یکی از فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو معتبر کشور سر بزنید و بعد از دیدن قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها، خرید لوازم یدکی خودرو مورد نظر را انجام دهید. در ادامه تعدادی از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی که ارزان ‌ترین لوازم یدکی خودرو را در مقایسه با سایر مجموعه‌ها ارائه می‌دهند، معرفی خواهند شد؛

فروشگاه اورجین پارت

مجموعه اورجین پارت یک فروشگاه معتبر در زمینه ارائه انواع محصولات مربوط به خودرو است که خدمات خود را هم به صورت حضوری ارائه می‌دهد. در این فصل زمستان شما برای خرید قطعات اصلی خودرو از جمله هرزگرد (تسمه سفت کن) باید به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کنید. این مجموعه قطعات دیگر مثل شمع را هم با ضمانت اصل بودن به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لنت ترمزهای اورجین پارت نیز با قیمت مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

فروشگاه اینترنتی اسپوتا موتور

اسپوتا موتور از سال 1392 در راستای تامین قطعات پژو فعالیت دارد. کلیه قطعات این مجموعه از شرکت اصلی پژو و شرکت‌های معتبر به صورت رسمی وارد می‌شود. نمایندگی رسمی ایران خودرو در کشور ترکیه، همکاری با شرکت‌های معروف و تامین قطعات اصلی آن‌ها از جمله فعالیت‌های اسپوتا موتور است.

اسپوتا موتور از امسال تامین قطعات خودروهای پژو 2008 و 508 را برای شرکت ایکاپ و ایساکو شروع کرده و به مشتریان نیز در قالب وب سایت فروشگاه  اسپوتا موتور خدمات می‌دهد.www.spotamotor.com

فروشگاه اینترنتی تک استارت

دنبال راه سریع برای درخواست باتری خودرو207 هستید؟ تک استارت را فراموش نکنید. فروشگاه اینترنتی تک استارت و تلفن سراسری1652 باپشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در روزهای تعطیل ،شما را تنها نخواهدگذاشت. سفیرهای ما در کوتاه‌ترین زمان و به صورت کاملاً رایگان جهت ارسال و تعویض باطری اقدام می‌‌کنند.

تک استارت این اطمینان را می‌دهد که برندهای میلان ، نانو صبا و صبا اسمارت را مستقیما به همراه خدمات پس از فروش ویژه به مشتریان ارائه می‌دهد.

سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید

سوزن انژکتور پژو 207 به عنوان قلب سیستم سوخت رسانی مهمترین وظیفه را در فرایند احتراق موتور بر عهده دارد. سامانه فروش عمده قطعات خودرو فرانید با برقراری رابطه مستقیم میان خریداران محترم و فروشندگان قطعات خودرو در شهرستان ها و بزرگترین واردکنندگان دست اول توانسته بهترین کیفیت را با کمترین قیمت ارائه کند.

مرتبط با : اسپوتا موتوراورجین پارتتک استارتفرانید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز