قسمت اول سریال پوست شیر چه زمانی پخش می‌شود؟

لست سکند

زمان پخش اولین قسمت سریال پوست شیر مشخص شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ شبکه نمایش خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سریال پوست شیر از 30 شهریورماه به صورت اختصاصی از فیلم‌نت پخش خواهد شد.

کارگردانی این سریال نمایش خانگی را جمشید محمودی برعهده داشته و تهیه‌کننده سریال پوست شیر نوید محمودی است که نویسندگی این سریال را جمشید محمودی و رضا بهاروند برعهده دارند.

سریال جدید نمایش خانگی که فیلمبرداری آن در تهران و لوکیشن آخر آن در شمال کشور انجام شده، از 30 شهریورماه هر هفته چهارشنبه‌ها ساعت 20 در فیلم‌نت پخش می‌شود.

راز آسمان پایتخت

عوامل و خلاصه داستان سریال پوست شیر

دو شخصیت اصلی داستان؛ شهاب حسینی و هادی حجازی‌فر هستند که می‌توان این سریال را دومین همکاری این دو فرد با شبکه نمایش خانگی دانست زیرا پیش از این شهاب حسینی در شهرزاد و هادی حجازی‌فر در ممنوعه ایفای نقش کرده‌اند.

از دیگر بازیگران سریال پوست شیر می‌توان پانته‌آ بهرام، مهرداد صدیقیان، علیرضا کمالی، پردیس احمدیه، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، علی اوسیوند و … را نام برد.

طبق خلاصه داستان‌های منتشر شده؛ این سریال داستان یک پلیس آگاهی را روایت خواهد کرد که شخصیت این پلیس آگاهی را شهاب حسینی اجرا می‌کند. همانند دیگر سریال‌های جمشید محمودی موضوع این سریال نیز دغدغه‌ای اجتماعی با رویکرد انتقادی دنبال می‌شود که ژانر درام ملتهبی دارد.

جمشید محمودی  کارگردان و نویسنده پوست شیر سال 1361 در افغانستان متولد شده و اکنون مقیم ایران است. از فیلم‌های سینمایی که جمشیدی عوامل آن بوده می‌توان به مردن در آب مطهر، شکستن همزمان بیست استخوان، رفتن و چند متر مکعب عشق را نام برد که در هفدهمین جشن سینمای ایران فیلم چند متر مکعب عشق برنده تندیس و دیپلم افتخار بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه، بهترین تدوین، بهترین نقش مکمل مرد، بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین طراحی صحنه شد.

محمودی همچنین برای فیلم شکستن همزمان بیست استخوان برنده بهترین فیلم‌نامه از هشتیمن جشنواره فیلم‌های ایرانی استراالیا شد.

جمشید محمودی که پیش از این کارگردان دو سریال تلویزیونی همچون سایه‌بان و دل‌دار بوده، سریال نمایش خانگی او نیز در حال تولید است و 30 شهریورماه قسمت اول سریال پوست شیر پخش خواهد شد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : فیلم نت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز