هانده ارچل به ایران می آید؟

پخش‌کننده فیلم «مست عشق»؛ محصول مشترک ایران و ترکیه، اعلام کرد برای اکران همزمان این فیلم در ایران و ترکیه برنامه‌ریزی شده و بازیگران خارجی این فیلم در ایران حضور می‌یابند.

به گزارش کاماپرس، در پی اعلام تاریخ اکران عمومی فیلم «مست عشق» حسن فتحی که محصولی مشترک از ایران و ترکیه است، علی سرتیپی – مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» با تاکید بر اینکه نسخه مورد نظر کارگردان و تهیه‌کننده اکران خواهد شد، گفت: ابتدا قرار بود فیلم از عید فطر (۲۲ فروردین) اکران شود اما به ۲۹ فروردین موکول شد، چون در حال مذاکره برای اکران همزمان فیلم در ترکیه هستیم.

سرتیپی در مورد پحش بین‌المللی مست عشق گفت: بعد از اکران این فیلم در ایران و ترکیه، پخش بین المللی آن که برعهده شرکت ترکیه‌ای است، آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به حضور بازیگرانی سرشناس از ترکیه همچون هانده ارچل در این فیلم آیا برای حضور آن‌ها در ایران برنامه‌ریزی شده است، گفت: قطعاً این اتفاق رخ می‌دهد و به محض نهایی شدن درباره آن اطلاع رسانی خواهد شد.

هانده ارچل به ایران می آید؟-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

سرتیپی درباره پیش‌بینی خود از میزان استقبال مخاطبان این روزهای سینما که بیشتر به فیلم‌های کمدی روی آورده‌اند، اظهار کرد:‌ فکر می‌کنم با اکران «مست عشق» اتفاق خوبی در سینمای غیرکمدی ایران در سال جدید رخ دهد، چرا که این فیلم هم به لحاظ ساخت و هم بازیگران پتانسیل کافی برای جذب مخاطب را دارد. این فیلم به عنوان یک محصول مشترک در خارج از ایران تولید شده و می‌تواند جهانی هم باشد.

در فیلم «مست عشق» که به نویسندگی فرهاد توحیدی و به تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر و حسام منظور به عنوان بازیگران ایرانی و هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران، بوران کوزوم به عنوان بازیگران ترکیه‌ای ایفای نقش کرده‌اند.

به نقل از ایسنا، داستان فیلم دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی را روایت می‌کند. در مست عشق شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور یافته‌اند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز