قرعه کشی پژو 206 صندوق دار و زمزمه های جایگزینی با رانا پلاس

در دوازدهمین مرحله از فروش فوق العاده ایران خودرو شاهد قرعه کشی پژو 206 صندوق دار خواهیم بود و این درحالیست که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی زمزمه هایی مبنی بر توقف تولید این خودرو در سال 1400 و جایگزینی آن با رانا پلاس شنیده می شود.

به گزارش کاماپرس، پیش از این نیز شایعاتی در زمینه توقف تولید پژو 206 تیپ 5 و جایگزینی آن با پژو 207 دنده دستی در شبکه های اجتماعی شنیده شد و مسئولان ایران خودرو این شایعات را تکذیب یا تائید نکردند.

در شبکه های پرمخاطب تلگرامی خودرو عنوان شد که براساس آمار بخشنامه های پیش فروش های ایران خودرو، به نظر می رسد ایران خودرو پژو 207 دنده دستی را بطور کامل جایگزین پژو 206 تیپ 5 کرده است و فقط تعداد محدودی را برای فروش های فوق العاده و سند در رهن در پارکینگ خود نگه داشته است. در این باره گفته می شود حاشیه سود پژو 207 دنده دستی نسبت به پژو 206 تیپ 5 بهتر بوده و ایران خودرو را چنین تصمیمی سوق داده است.

سکوت ایران خودرو در برابر شایعات

در حالی که مدیران ایران خودرو از تائید یا تکذیب این اخبار خودداری کرده اند اکنون مشابه همین اخبار در مورد پژو 206 صندوق دار نیز در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی منتشر شده است.

راز آسمان پایتخت

این درحالیست که در پیش فروش مرحله دوازدهم ایران خودرو – فروش فوق العاده با تحویل حداکثر 90 روزه – نام 206 صندوق دار نیز به چشم می خورد و به زودی شاهد قرعه کشی پژو 206 صندوق دار هایی خواهیم بود که تحویل آنها تا اواسط اردیبهشت 1400 به طول خواهد انجامید.

گزارش های غیررسمی حکایت از آن دارد که براساس آمار موجود، آخرین موعد تحویل این خودروی محبوب مربوط به اسفند ماه سال جاری بوده و قبل از فروش فوق العاده اخیر هیچ تعهدی برای سال آینده برای این خودرو از سوی ایران خودرو ایجاد نشده است. همان طور که پیشتر ذکر شد از راناپلاس به عنوان خودروی جایگزین پژو 206 صندوق دار نام برده می شود و این درحالیست که قیمت رانا پلاس 49 میلیون تومان گران تر از پژو 206 صندوق دار است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز