قرعه کشی پژو پارس TU5 چقدر برای برنده سود دارد؟

ثبت نام مرحله دوازدهم فروش فوق العاده ایران خودرو امروز پنجشنبه 16 بهمن ماه نیز ادامه دارد و به نظر می رسد قرعه کشی پژو پارس TU5 در این مرحله از فروش فوق العاده با استقبال میلیونی مواجه شود.

به گزارش کاماپرس، با وجود تغییر و تحولاتی که طی یک ماه اخیر به وقوع پیوست و دولت جدیدی در آمریکا سر کار آمد و نرخ دلار اندکی عقب نشینی کرد بازار خودرو همچنان شاهد نرخ های نجومی برای خودروهای کاملا معمولی است و قرعه کشی دو شرکت بزرگ خودروسازی ایران ، خصوصا قرعه کشی ایران خودرو با استقبال میلیونی مواجه می شود.

علت استقبال و هجوم میلیونی متقاضیان به قرعه کشی ایران خودرو همچون گذشته تفاوت قیمت فاحش بین قیمت مصوب کارخانه و قیمت بازار است. در فروش فوق العاده مرحله دوازدهم گروه صنعتی ایران خودرو قیمت مصوب کارخانه برخی خودروها تفاوت بیشتری نسبت به بازار دارد و نقدینگی لازم برای خرید این خودروها نیز نسبت به خودروهای دیگر با توجه به سودی که عاید برنده می شود، اندک است.

سود 120 میلیونی در جیب برندگان پژو پارس TU5

بر این اساس به نظر می رسد در بین خودروهایی که غول بزرگ خودروسازی جاده مخصوص به معرض فروش فوق العاده گذاشته است، خودروی پژو پارس TU5 از جذابیت خاصی برخوردار باشد. قیمت این خودرو در حال حاضر در بازار 246 میلیون تومان است و قیمت مصوبی که برنده قرعه کشی پژو پارس TU5 باید برای این خودرو پرداخت کند حدود  126 میلیون و 300 هزار تومان است. بنابراین بیش از 119 میلیون تومان سود نصیب برندگان قرعه کشی پژو پارس TU5 خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

ممنوعیت خرید و فروش این خودرو با توجه به محدودیتی که برای انتقال سند آن تا یکسال در نظر گرفته شده مانع جدی برای دلالان و واسطه ها ایجاد نمی کند و پیش از این نیز رسانه ها بارها این موضوع را به متولیان امر متذکر شده اند اما توجهی به این تذکرها نمی شود.

اخبار مهم صنعت خودرو را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قرعه کشی پژو پارس TU5 چقدر برای برنده سود دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز