قاتل وحید مرادی یک گام از چوبه دار فاصله گرفت

قاتل وحید مرادی با گرفتن رضایت از خانواده مقتول حالا به بخشش نزدیک شده و از چوبه دار فاصله گرفته است.
به گزارش کاماپرس، وحید مرادی شرور معروف تهران توسط فردی کشته شد، که به دلیل قتل یک مرد دیگر در زندان بود. سعید یکی از اراذل و اوباش منطقه بی سیم در یک درگیری با اسلحه شکاری یک نفر را کشته بود.

او در اعترافاتش درباره قتل گفته بود:« همراه تعدادی از دوستانم در یک مراسم عزاداری شرکت کرده بودیم. در آن مراسم مقتول هم همراه دوستانش بود که با یکدیگر به‌صورت لفظی مشاجره کردیم. مقتول و دوستانش مدعی بودند که گروه آنها زور بیشتری دارند و حرفه‌ای هستند. کری‌خوانی و کل‌کل ما ادامه داشت و هر زمانی یکدیگر را در خیابان می‌دیدیم، برای هم خط و نشان می‌کشیدیم تا اینکه شب قبل از حادثه یکی از دوستان مقتول با قمه یکی از دوستان مرا به‌شدت زخمی کرد.
وقتی متوجه درگیری آنها شدم، خیلی عصبانی شدم و تصمیم گرفتم همراه گروهمان از آنها انتقام بگیریم. روز حادثه مقتول خبر داشت که من و دوستانم قصد داریم به سراغشان برویم، به همین دلیل دوستانش را خبر کرده بود. درگیری بین ما آغاز شد و دوستانم با شمشیر دوستان مقتول را زخمی کردند و من با شلیک گلوله جان مقتول را گرفتم. »

قتل دوم در زندان

سعید پس از دستگیری و اعتراف به قتل راهی زندان شد. در همین زمان وحید مرادی، شرور معروف کشور در یک مهمانی یکی از دوستانش را به قتل رساند و پس از دستگیری به زندان رجایی‌شهر، یعنی همان جایی که سعید دوران محکومیتش را می‌گذراند، منتقل شد. روز ۱۱تیر ۹۷ در جریان دعوایی که بین وحید و هوادارانش با گروه دیگری از زندانیان یعنی سعید و هوادارانش به راه افتاده بود، وحید مرادی توسط سعید به قتل رسید تا او دومین قتلش را هم انجام بدهد.

راز آسمان پایتخت

خانواده مرادی رضایت می دهند؟

سعید برای قتل اول به قصاص محکوم شده بود. او مهرماه امسال هم برای قتل وحید مرادی هم حکم اعدام گرفت.به گزارش همشهری هنوز این حکم در دیوان‌ عالی کشور تأیید نشده بود که خانواده او توانستند با پرداخت دیه، رضایت خانواده نخستین مقتول را بگیرند . حالا سعید منتظر است تا تکلیف پرونده او به اتهام قتل وحید مرادی روشن شود و درصورت تأیید حکم قصاص‌اش، تنها راه نجاتش از مرگ جلب رضایت خانواده وحید مرادی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز