فولکس واگن گلف GTI رودستر مدل 2024 رونمایی شد (ویدیو)

لست سکند

فولکس واگن گلف GTI رودستر مدل 2024، خودروی بسیار پرشتابی است که شتاب آن حتی از شتاب فراری FF نیز بیشتر است. این خودرو با وزن 1420 کیلوگرمی اش می تواند ظرف 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر دست بیابد در حالی که فراری FF برای رسیدن به این سرعت به 3.7 ثانیه زمان نیاز دارد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که فولکس واگن گلف GTI رودستر مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ویژگی های  ایرودینامیکی فولکس واگن گلف GTI رودستر مدل 2024 بهبود یافته است و در قسمت عقب از یک باله بزرگ بهره می برد که نیروی رو به پایین زیادی تولید می کند. حداکثر سرعت این رودستر پرشتاب به 308 کیلومتر بر ساعت می رسد و از آن جایی که این خودرو بدون سقف است بهتر است سرنشینان کلاه کاسکت بر سر بگذارند.

فولکس واگن گلف GTI رودستر مدل 2024 به رینگ های 20 اینچی مجهز شده است و دیسک های بزرگ 380 میلی متری سرامیکی نیز در چرخ های جلو و عقب به چشم می خورند. چراغ های روزتاب ال ای دی نیز از قلم نیفتاده و طراحی کابین داخلی نیز به گونه ای است که آن را به خودروهای مسابقه ای شبیه کرده است.

راز آسمان پایتخت

موتور شش سیلندر 3.0 لیتری و دو توربوشارژی این خودرو می تواند 500 اسب بخار نیرو و 560 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این موتور قدرتمند در کنار گیربکس هفت سرعته DSG قرار می گیرد و نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : فولکس واگن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز