جیپ از شاسی بلند رانگلر مدل 2024 رونمایی کرد (ویدیو)

اگر خودرویی می خواهید که توانایی های زیادی داشته باشد و به راحتی بتوان با آن شرق تا غرب کشور را پیمود، جیپ رانگلر گزینه بسیار خوبی برای شماست. مدل 2024 این خودرو محبوب آمریکایی دستخوش تغییرات زیادی شده است و تکنولوژی و توانایی های آن نیز بالا رفته است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که جیپ رانگلر مدل 2024 را معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، جیپ رانگلر مدل 2024 رقیبی سرسخت برای شاسی بلندهایی مانند فورد برونکو، لندروور دیفندر و تویوتا 4رانر به شمار می آید و به تجهیزات جدیدی مانند نمایشگر تفریحات و سرگری 12.3 اینچی، کیسه هوای صندلی های جلو و عقب، کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری اتوماتیک، وینچ مجهز شده است. گفتی است موتور دیزل دیگر روی این مدل از جیپ نصب نخواهد شد.

جیپ رانگلر مدل 2024 در تیپ های مختلفی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. تیپ پایه این شاسی بلند تیپ Sport است و در تیپ بالاتر Sport S  از تجهیزات بهتری برخوردار می شود. تیپ ویلیز که میراث نظامی منحصر به فردی در خودش دارد از تجهیزات آفرودی مناسب و به روز شده ای بهره می برد. تیپ های Sahara و High Altitude بیشتر برای جاده مناسب هستند و تیپ های Rubicon و Rubicon X حداکثر توانایی های آفرودی را دارند.

راز آسمان پایتخت

اگر قصد ماجراجویی در طبیعت را دارید تیپ های Rubicon و Rubicon X انتخاب های بسیار مناسبی هستند و انتظارهای شما از داشتن یک جیپ واقعی را برآورده می کنند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : جیپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز