فروش نقدی KMC T8 با شرایط و خدمات پس از فروش ویژه

خودرو کی ام سی تی 8-کاماپرس
لست سکند

کرمان موتور، مونتاژ کننده خودروهای جک در ایران، از سال 1399 مونتاژ KMC T8 را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون این محصول در بازار ایران موجود است. این خودرو وانت غول پیکر به دلیل مشخصات فنی و ویژگی‌های خاص توانسته جایگاه خوبی در بازار اتومبیل ایران به دست آورد.

به گزارش کاماپرس، آفرودبازهای حرفه‌ای که به دنبال ماشینی برای حرکت آسان در سربالایی‌ها هستند، می‌توانند روی مورد KMC T8 تمرکز کنند. این خودرو به سیستم دو دیفرانسیل سه حالته مجهز شده و موتور آن از نوع توربو بوده و به اندازه 174 اسب بخار قدرت دارد. این خودرو به راحتی در سربالایی با شیب 30 درجه حرکت می‌کند و همین باعث شده تا برای آفرودسواری گزینه مناسبی باشد. حداکثر سرعت این خودرو به 150 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و این اتومبیل توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را به دست آورد.

نوع رینگ این خودرو آلومینیومی بوده و شاسی مستقل دارد. محور محرک KMC T8 دو دیفرانسیل بوده و جعبه دنده این خودرو 6 سرعته دستی است.

درباره اندازه کلی و فضای بار خودرو KMC T8 بدانید

ابعاد این خودرو به شرح زیر است؛

راز آسمان پایتخت
طول عرض ارتفاع
5 هزار و 325 میلی‌متر هزار و 880 میلی‌متر هزار و 830 میلی‌متر

فضای بار این خودرو نیز ابعاد قابل توجهی دارد و دارندگان این ماشین می‌توانند با این خودرو تا 840 کیلوگرم بار را حمل کنند.

از لحاظ طراحی نیز این خودرو خشن به نظر می‌رسد، به خصوص این حالت در قسمت جلو پنجره بزرگ کرومی بیشتر حس می‌شود. به نظر گروهی تنها نقطه ضعف این خودرو در طراحی، جلو پنجره آن است که می‌توانست اندکی خلاقانه و زیباتر باشد. در واقع طراحان این خودرو می‌توانستند جلو پنجره جذابی را برای آن تبیین کنند. البته برخی از قسمت‌های این خودرو طراحی به نسبت پخته و جذابی دارند که ایرادات این قسمت را تا حد زیادی پوشش می‌دهد.

طراحی فضای داخلی و کابین کی ام سی تی 8 چگونه است؟

فضای داخل کابین این خودرو نیز طراحی ساده و دلپذیری دارد و مانند دیگر کراس اوورهای مدرن چینی و کره‌ای نیست که از خطوط پیچیده در ترسیم داشبورد آن استفاده شده باشد. با مشاهده داشبورد به تزئینات براق آلومینیومی، شکل جالب دریچه‌های تهویه و سایر بخش‌ها پی خواهید برد. نکته جالب توجه دیگر در کابین داخلی این خودرو، غربیلک فرمان آن است که شکلی مشابه فرمان جک S5 دارد. پنل کیلومتر شمار این خودرو در پشت فرمان قرار گرفته و دارای شکل اسپرت و مناسب است.

تمامی صندلی‌های این خودرو کیفیت مناسبی دارند و راحت هستند و با چرم نسبتا باکیفیت پوشیده شده‌اند. معمولا در تولید این محصول چینی مانند دیگر همتایان آن از پلاستیک خشک استفاده شده است. البته با توجه به قیمت معقول این خودرو پیکاپی نسبت به مدل‌های مشابه، استفاده از پلاستیک خشک زیاد در تولید این خودرو چندان عجیب به نظر نمی‌رسد. هر چند که مشتریان همواره این مورد را یکی از نقص‌های عمده خودروهای چینی می‌دانند، به هر حال طراحان و تولیدکنندگان این نوع اتومبیل‌ها به منظور رقابت با دیگر همتایان خود باید به نحوی قیمت را پایین بیاورند و همین مورد باعث می‌شود تا بسیاری از قطعات داخل کابین خودرو از پلاستیک تولید شود.

همچنین این خودرو به دلیل داشتن آپشن‌هایی مثل کروز کنترل، کنترل ایستایی در سربالایی، سنسور فشار باد تایر، توزیع نیروی ترمز، دکمه‌های کنترلی فرمان، ورود و استارت بدون کلید، کامپیوتر سفری، خروجی 12 ولت، گرم کن آینه بغل و امکانات دیگر مورد توجه قرار دارد.

بهترین نمایندگی برای خرید کی ام سی تی 8

در حال حاضر نمایندگی کرمان موتور شیراز 2606 حسینی یکی از مراکزی است که این اتومبیل را به مشتریان خود عرضه می‌کند. فروش نقدی خودرو KMC T8 کرمان موتور شیراز نمایندگی 2606 حسینی با شرایط و خدمات پس از فروش ویژه به متقاضیان این نوع اتومبیل توصیه می‌شود.

گذشته از فروش نقدی، این نمایندگی امکان خرید اقساطی و خرید اتومبیل مذکور در طرح‌های ویژه کرمان موتور را فراهم کرده است. متقاضیان کافی است به وبسایت نمایندگی حسینی سر بزنند تا از شرایط معامله این نوع خودرو آگاهی کامل را پیدا کنند.

نمایندگی حسینی یکی از بهترین نمایندگی‌های کرمان موتور است که با ارائه خدمات مناسب و تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی در درب نمایندگی توانسته نظر خریداران را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : کرمان موتور شیراز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز