فروش فوق العاده دو محصول سایپا با تحویل سه ماهه

فروش فوق العاده دو محصول سایپا کوییک پلاس اتوماتیک و سایپا 151 اس ای با تحویل حداکثر سه ماهه از ساعت 11 امروز 19 آذرماه آغاز شد و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی سایپا دو خودرو کوییک پلاس اتوماتیک و سایپا 151 اس ای را برای دو گروه متقاضی عادی و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه خواهد کرد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت فروش محصولات این شرکت نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

در این طرح فروش فوق‌العاده، کوییک پلاس سفیدرنگ با گیربکس اتوماتیک با قیمت 287 میلیون و 850 هزارتومان ارائه شده است. متقاضیان خرید سایپا 151 اس ای سفید با موتور ام 13 نیز باید مبلغی معادل 169 میلیون و 871 هزارتومان بپردازند.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است متقاضیان مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت فقط 3 روز فرصت دارند تا پیش‌ثبت‌نام خود را  انجام دهند که پس از احراز هویت و مشخص شدن مادران حائز شرایط ثبت‌نام نهایی صورت خواهد گرفت و متقاضیان باید مبلغ خودرو را بپردازند.

شرایط ثبت نام در فروش فوق‌ العاده دو محصول سایپا

هر کدملی مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو بوده و امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود نخواهد داشت.

از زمان واریز وجه و تا زمان تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف صفر بوده و در صورتی که اطلاعات متقاضی ناصحیح یا ناقص باشد ثبت‌نام وی لغو خواهد شد.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز