فروش انواع کامپیوترهای استوک و بارکد و قطعات کامپیوتر

تور لحظه آخری-کاماپرس

تمامی مراکز خرید بزرگ و کوچک، حتی مغازه‌های انواع کالا و خدمات که به صورت شخصی اداره می‌شوند، به دستگاه بارکدخوان احتیاج دارند. این دستگاه به فروشندگان کمک خواهد کرد در هنگام حساب کردن قیمت کالاها و ثبت تعداد محصولات فروخته شده راحت‌تر باشند و به آسانی از موجودی انبار و … آگاه شوند. خرید تجهیزات بارکد و اصل این محصول برای فروشندگان اهمیت زیادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ تکنولوژی و خدمات کسب و کار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر فروشگاهی به منظور بهره گیری بهتر از آمار و ارقام کالاها و محاسبه قیمت فروش آن‌ها به کامپیوتر و دستگاه و تجهیزات بارکد احتیاج دارد. فروشگاه‌ها با استفاده از کامپیوتر و دستگاه بارکد، به راحتی بارکدهای روی کالا را می‌خوانند و تمامی اطلاعات محصول را در کامپیوتر خود ثبت می‌کنند. این دستگاه الکترونیکی برای مصارف اقتصادی طراحی شده و عملکرد فروشگاه‌ها را از جنبه‌های متعددی بهبود می‌دهد.

دستگاه و تجهیزات بارکد خوانی و دیگر خدمات فروشگاهی و صنعتی

زمانی که به یک فروشگاه بزرگ و معتبر وارد می‌شوید، هنگام حساب کردن قیمت محصولات خریداری شده، متصدی صندوق با دستگاه بارکد خوان تمامی اطلاعات کالاها را در سیستم ثبت کرده و سپس از طریق یک لیبل قیمتی جمع تمامی اقلام را به شما تحویل داده و بعد از آن نوبت به حساب کردن آن کالاها و محصولات می‌رسد. کامیپوتر یا هندهلد مورد نیاز برای هر فروشگاهی با توجه به ابعاد آن فروشگاه و نوع محصولات می‌تواند متفاوت باشد. برخی از سیستم‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها با هر دو نوع سیستم عامل سازگاری دارند و حافظه به مراتب بیشتری از کامپیوترهای معمولی دارند. آی پی برخی از این دستگاه‌ها بالا بوده و برای محیط‌های صنعتی مناسب هستند. اگر این دستگاه‌ها را برای فروشگاه یا کار خاصی نیاز دارید، بهتر است از نمونه‌های با دراپ بالاتر استفاده کنید تا مشکلی برای کسب و کارتان ایجاد نشود.

علاوه بر این موارد، هر فروشگاهی که به سیستم بارکد خوان مجهز شده علاوه بر دستگاه بارکدی و کامپیوتر، نیاز به لیبل پرینتر نیز دارد تا جمع قیمتی اقلام محاسبه شده را به مشتریان تحویل دهند. پرینترهای لیبل زن با توجه به ابعاد و قدرت چاپشان به سه نوع رومیزی، نیمه صنعتی و صنعتی تقسیم می‌شوند. معمولا پرینترهای رومیزی در روز 5 هزار لیبل را چاپ می‌کنند و به راحتی قابل حمل و جابجایی هستند. اما چاپگرهای صنعتی و نیمه صنعتی قدرت بیشتری داشته و از لحاظ وزن و ابعاد نیز نسبت به نمونه‌های رومیزی سنگین‌تر هستند. معمولا این چاپگرها روزانه 20 هزار تا 30 هزار لیبل را پرینت می‌گیرند و کمتر دچار اختلال سیستمی می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

با ایران حساب کسب و کار خود را رونق دهید

اگر برای بهبود وضعیت کسب و کار و حساب و کتاب کارهایتان به نرم افزارهای جانبی، کامیپوترهای مختلف یا محصولات و تجهیزات بارکد احتیاج دارید، می‌توانید این محصولات را از ایران حساب خریداری کنید. پکیج کامل بارکدخوان این مجموعه شامل دستگاه بارکدخوان با قیمت 1 میلیون و 750 هزار تومان، چاپگر صدور فاکتور مدل دلتا تی70 فول پورت با نرخ 3 میلیون و 350 هزار تومان، ریبون واکس عرض 60 سانتی، قیمت 52 هزار تومان و کاغذ حرارتی و لیبل بارکد تک ردیفه به ترتیب 22 هزار و 43 هزار تومان است. این مجموعه تمامی نرم افزارها را با شرایط خاص و به صورت اقساطی با پرداخت چک ارائه می‌دهد، به این ترتیب مشتریان راحت‌تر امکان خرید محصول مورد نظر خود را خواهند داشت.

ایران حساب یک مجموعه معتبر در زمینه ارائه انواع محصولات و خدمات فروشگاهی، صنعتی و … است که افراد با خیال آسوده امکان خرید از آن را دارند. این مجموعه انواع محصولات نرم افزاری، خدمت طراحی سایت، تجهیزات بارکد و … را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ایران حساب تنها یک عرضه کننده خدمات و کالاهای مذکور نیست، تیم پشتیبانی این مجموعه به صورت تمام درخصوص مشکلات و مسائل مربوط به کالا و خدمات ارائه شده پاسخگوی مشتریان است. در واقع تیم پشتیبانی این مجموعه برای راحتی بیشتر مشتریان خود برخی از خدمات کامپیوتری را نیز انجام می‌دهد و مشتریان را در تمامی مراحل همراهی می‌کند. ضمنا مشتریان به منظور خرید بهتر امکان مشاوره با کارشناسان این مجموعه را دارند.

چگونه از هدیه ویژه ایران حساب استفاده کنیم؟

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات و محصولات و پشتیبانی ویژه، به مشتریان خود توجه ویژه دارد و به منظور قدردانی از آن‌ها هدیه ویژه‌ای را در نظر گرفته است. در صورتی که مشتریان مجموعه ایران حساب، آن را به افراد دیگر معرفی کنند، امکان دریافت یک نرم افزار حسابداری ایران حساب را به صورت رایگان دارند. در صورتی که مایل به دریافت این هدیه ویژه ایران حساب هستید، بهتر است به وبسایت این مجموعه مراجعه داشته باشید یا با کارشناسان تماس برقرار کنید تا راهنمایی لازم را به شما ارائه دهند.

افرادی که قصد دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه را دارند بهتر است با این مجموعه تماس گرفته یا به صورت حضوری به آن مراجعه کنند تا خدمت لازم را دریافت نمایند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران حساب
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز