فرزانه فصیحی پس از قهرمانی آسیا از چه برندی قدردانی کرد؟

فرزانه فصیحی پس از قهرمانی آسیا از چه برندی قدردانی کرد؟-کاماپرس
لست سکند

فرزانه فصیحی در مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا 2024 با رکورد شکنی قهرمان آسیا شد. فصیحی در فینال ماده 60 متر، رکورد ۷.۲۰ متر را ثبت کرد و ضمن شکستن رکورد داخل سالن قهرمانی آسیا، مدال طلا را از آن خود کرد.

به گزارش کاماپرس، فصیحی پس از کسب این مقام قهرمانی در صفحه اینستاگرامش نوشت فقط مردم و داریا همراه در طول مسیر کنارم بودند. او در این پست اینستاگرامی نوشت: این فقط یک مدال طلا نبود، یک سلام زودهنگام با المپیک پاریس، مجوز حضور در قهرمانی جهان، رکورد مسابقات قهرمانی آسیا  و رکورد جدید ایران بود.

افتخارات فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی که رکورددار دو ۶۰ متر زنان ایران است، در سال ۲۰۱۶ مدال نقره بخش تیمیِ رشته دوی ۴ در ۴۰۰ متر امدادی در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا را نیز به دست آورده بود.

راز آسمان پایتخت

در ادامه فصیحی در سال ۲۰۱۸ مدال برنز رشته دو ۶۰ مترِ هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا را از آن خود کرد.

فرزانه فصیحی در سال 2020 نیز به عنوان نماینده ایران به مسابقات بین المللی کاپ استانبول دعوت شد و در رقابت‌های ماده ۶۰ متر، در رقابت با دوندگان بزرگ آسیایی، ضمن بهبود رکورد ملی ایران، موفق به کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها شد.

او همچنین در مسابقات دوی بلگرداد صربستان در سال 2020 موفق شد با ثبت رکورد جدید به عنوان اولین زن ایرانی به مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن راه پیدا کند.

این بانوی ورزشکار، در سال 2024 برای دومین سال پیاپی مدال طلای رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن آسیا در ماده ۶۰ متر را به دست آورد. فصیحی با ثبت رکورد ۷ ثانیه و ۲۰ صدم ثانیه به رکورد آسیا که در اختیار دونده چینی بود، دست یافت. فصیحی همچنین به اولین ورزشکار ایرانی این رشته تبدیل شد که در ۲ سال پیاپی قهرمان این رقابت‌ها شده است.

بیشتر بخوانید:

معرفی برند داریا همراه و محصولات آن

در این میان، فرزانه فصیحی قهرمان دومیدانی پس از کسب مدال طلا در اکانت اینستاگرام خود از برند «داریا همراه» قدردانی کرد. اما این برند در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؟

با توجه به ارتقای تلفن‌های همراه هوشمند در سطح جهانی، شرکت ایرانی داریا همراه به عنوان یکی از فعالان این عرصه، با طراحی و مدیریت تولید گوشی هوشمند با برند bond و همکاری شرکای خارجی خود، وارد این عرصه شد.

گوشی هوشمند bond اولین محصول داریا همراه است که در جایگاه یک گوشی میان‌رده به بازار عرضه شده است. این گوشی از صفحه‌نمایش با ابعاد 6.78 اینچ و رزولوشن 1080×2400 پیکسل از AMOLED استفاده می‌کند. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل و دوربین سلفی هم سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل تعبیه شده است. باند از پردازنده جدید مدیاتک Dimensity7050 و باتری ظرفیت 4700 میلی‌آمپر‌ساعت با قابلیت شارژ فوق سریع استفاده می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : داریا همراه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز