مقایسه جنجالی رونالدو و مسی در سال 2024

بزرگ‌ترین رقبای ورزشی دنیا، یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی سال‌هاست که از نظر تمام جنبه‌های دوران فوتبال خود مورد مقایسه قرار می‌گیرند و سال جاری از همیشه برای این دو اسطوره پر فراز و نشیب‌تر بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ۳۶۵ اسکورز، طرفداران هر دو بازیکن در ۱ فوریه ۲۰۲۴ منتظر رویارویی آن‌ها بودند اما مصدومیت ساق پای رونالدو امیدها را نا امید کرد.

بیشتر بخوانید:

هیچ یک از این دو ستاره هنوز در سال ۲۰۲۴ موفق به کسب جام یا عنوانی نشده‌اند، مسی در تمام هشت بازی خود با اینترمیامی یا یک گل به ثمر رساند یا یک پاس گل داد.

راز آسمان پایتخت

در مقابل رونالدو با وجود گل‌های قابل توجهی که در سال جاری به ثمر رسانده، بازی‌هایی نیز داشته است که بدون گل عمل کرده و حتی موفق به گرفتن پاس گل نیز نشده است.

این درحالیست که مسی در بازی‌های کمتری نسبت به رونالدو حضور داشت اما تأثیر قابل توجه‌تری بر جای گذاشت.

لازم به ذکر است که رونالدو اخیرا در نیمه دوم بازی نیمه نهایی سوپر جام عربستان بین النصر و الهلال به دنبال ضربه به بازیکن تیم مقابل و انجام حرکت غیراخلاقی علیه داور کارت قرمز گرفت.

علاوه بر این، رونالدو همچنین در نیمه نهایی سوپر جام سه کارت زرد را در مسابقات مختلف دریافت کرد.

البته هنوز زمان زیادی تا پایان سال ۲۰۲۴ باقی مانده و باید منتظر ادامه عملکرد این دو اسطوره فوتبال ماند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “مقایسه جنجالی رونالدو و مسی در سال 2024

  1. اقتصاد مردم نهاد گفته:

    کاملا اشتباه بوده ، اولا ارزش گل از پاس گل بیشتره ، حداقل ۲ پاس گل رو شاید بتونیم برابر ۱ گل قرار بدیم ، ثانیا رو نالدو از تعداد بازیش اثرگذاری بیشتر بوده رو گل و پاس گل

  2. سلام گفته:

    اگه رونالدو توی 8 تا بازی که کلا دو تا بازی تاثیر گزار بوده انجام میدهد که آبروش رو میبردین تازه با این وجود که کریس چند روز پیش فقط تو دو بازی 6 گل و 2 پاس گل داد که به این میگن ضعیف 😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز