علت گردشگر پذیر بودن نوشهر چیست؟/ آشنایی با برخی از هتل های این شهر

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از شهرهای سرسبز و زیبای شمال کشور نوشهر است که به صورت بندری بوده و جذابیت‌های زیادی برای مسافران و تجار دارد. این شهر در تمامی فصول سال پذیرای مسافران است که برای بازدید از جاذبه‌های این منطقه سفر می‌کنند. بنابراین مسافرانی که عازم نوشهر هستند، بهتر است ابتدا رزرو هتل داشته باشند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

به گزارش کاماپرس، نوشهر در زمره شهرهای خوش آب و هوای استان مازندران است که طبیعت خیره کننده‌ای دارد و با ورود به آن چیزی جز سرسبزی و زیبایی مشاهده نخواهد شد. نوشهر به دلیل داشتن دریاچه ارواح، دیو چشمه، دریاچه فراخین، باغ گیاه شناسی، بندرگاه جذاب، پلاژ سیترا و پارک جنگلی سیسنگان مورد توجه گردشگران قرار دارد. این شهر بندرگاهی مراکز تفریحی و خرید لوکسی دارد که نظر هر ببینده‌ای را به خود جلب می‌کند. مسافران با هر مقصودی که به نوشهر سفر دارند بهتر است رزرو هتل مناسب در این منطقه را داشته باشند و سپس برای سفر آماده شوند.

هتل صحرا

قدیمی‌ترین هتل نوشهر، هتل صحرا است که از سال 1352 فعالیت خود را آغاز کرد. هتل صحرا در ابتدای جاده نور واقع شده و مسافرانی که در این مکان اتاق رزرو دارند، به راحتی می‌توانند از سکوت و آرامش دریای خزر استفاده کنند و از فضا لذت ببرند. افراد با رزرو هتل نور به راحتی و با چند دقیقه رانندگی به دریاچه خضر نبی، سد اویدر و پارک جنگلی سیسنگان خواهند رسید و امکان استفاده از فضای بکر و طبیعت زیبای آن را خواهند داشت. با وجود قدمت هتل صحرا، این مکان امکانات رفاهی مناسبی را در اختیار مسافران خود می‌گذارد. ضمنا این مجموعه تعدادی از اتاق‌ها را بازسازی کرده که با عنوان وی آی پی در اختیار مسافران ویژه و اختصاصی خود قرار می‌دهد. افرادی که مایل به میل کردن وعده‌های غذایی خود در فضای آرام و ساکت هتل صحرا هستند کافی است به رستوران آن مراجعه کنند. همچنین مسافران برای قرارهای کاری و دوستانه خود لازم نیست به کافی شاپ‌های داخل شهر مراجعه داشته باشند. چون این مجموعه کافی شاپ مجهزی دارد.

هتل صحرا نوشهر-کاماپرس

هتل صدف

یکی از هتل‌های سه ستاره شهر نوشهر، هتل صدف است که 39 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و حتی آپارتمان دارد. هر مسافری بسته به تعداد همراهان خود امکان انتخاب اتاق دو تخته تا سوئیت 10 تخته در این هتل را دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل به امکانات رفاهی مناسبی مجهز شده‌اند. هتل صدف دارای رستوران مجهز با امکان سرو انواع غذاهای خوشمزه ایرانی و دریایی است. مسافران به منظور گذران اوقات فراغت یا استفاده از آرامش این منطقه می‌توانند به کافی شاپ مجهز هتل مراجعه کرده و انواع نوشیدنی سرد و گرم یا دسرهای متنوع را سفارش دهند و از فضای موجود لذت ببرند. این هتل بهترین موقعیت مکانی را در شهر نوشهر داشته و مسافرانی که در آن اقامت دارند به راحتی می‌توانند به مکان‌هایی مثل نمک آبرود، مجتمع تفریحی ساحلی سیترا، جنگل سی سنگان و … دسترسی داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

هتل صدف نوشهر-کاماپرس

هتل آپادانا

دیگر هتل جذاب نوشهر، آپادانا است که به دلیل داشتن موقعیت مکانی عالی و چشم انداز مناسب به دریا و جنگل نوشهر توانسته نظر مسافران زیادی را به خود جلب کند. هتل سه ستاره آپادانا با وجود کوچک بودن، تمامی امکانات خدماتی و رفاهی را دارد. مسافران مقیم در این هتل به فاصله چند دقیقه امکان حضور در هر یک از مکان‌های تفریحی و گردشگری نوشهر مانند تله کابین نمک آبرود، پلاژ سیترا و … را خواهند داشت.

وبسایت سفرانه امکان رزرو هر یک از این هتل‌ها را به صورت آنلاین برای مسافران شهر نوشهر فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز