علت اتکای بیشتر معامله گران به تحلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال علمی یک روش به منظور پیش بینی رفتار نمودارها در آینده با استفاده از اطلاعات گذشته یک سهم یا صنعت بوده و بیشتر بر آمار و ارقام عددی تاکید دارد. به همین دلیل تحلیلگران بازار رمزارزها بیشتر به این نوع تحلیل توجه می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال بر روی داده‌ها و نمودارهای یک بازار، الگوها و روندهای قیمتی آن تمرکز دارد تا به کمک این قبیل اطلاعات پیش بینی نسبتا دقیقی از آینده بازار رمزارزها را ارائه بدهد. برخی از فعالان بازار رمزارزها بر این باورند که سرمایه گذاران با استفاده از تحلیل تکنیکال می‌توانند نگاه منطقی و مطمئن به معاملات خود داشته باشند. به همین دلیل این تحلیل در بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، پررنگ شده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 9 اسفند

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز 9 اسفند با شما همراه هستیم. پیش‌بینی ما از روند قیمت بیت کوین در طول روز گذشته دقیقا طبق تحلیل پیش رفت. بیت کوین با مومنتم بسیار بالا توانست سقف محدوده رنج خود را به سمت بالا بشکند. اتفاقی که بعد از بیش از ۸۰۰ روز رخ داده و حالا دوباره بیت کوین را در قیمت‌های بالای ۵۳۰۰۰ دلار شاهد هستیم. قیمت بیت کوین در ادامه می‌تواند همان مسیر صعودی را در پیش بگیرد و حالا این محدوده تبدیل به یک ناحیه حمایتی خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

از این رو انتظار داریم که بیت کوین در ادامه روند صعودی خود یک اصلاح قیمتی کوتاه مدت داشته و سپس دوباره مسیر صعودی خود را حداقل تا ۵۹۰۰۰ دلار ادامه دهد. مقاومت بعدی پیش روی بیت کوین عدد ۵۹۰۰۰ دلار است که قبلا سابقه واکنش به آن را داشته و در صورت برخورد به آن ممکن است برای میان مدت شاهد نزول قیمت بیت کوین و یا شروع یک روند رنج جدید در آن باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز