عقب نشینی شاخص کل در کانال 1 میلیون و 200 واحدی ادامه پیدا کرد

تور لحظه آخری-کاماپرس

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به روز گذشته 19 هزار و 64 واحد عقب نشینی کرد و در محدوده 1 میلیون و 277 هزار واحدی قرار گرفت. شاخص هم وزن در مقایسه با روز قبل 4 هزار و 458 واحد کم شد و به مرز 373 هزار و 237 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 147 هزار و 550 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد. امروز نمادهای «فولاد»، «کچاد» و «رمپنا» بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس روز جاری داشتند. ارزش خالص مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری باز هم منفی شد و 246 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش خارج شد. بیشترین میزان خروج پول حقیقی به سهم «شپنا»، شرکت پالایش نفت اصفهان، مربوط می‌شد. بعد از آن سهم‌های «فولاد» و «شتران» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را در روز جاری داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

رکود بورس روز به روز عمیق‌تر می‌شود و شاخص این بخش به سرعت به سمت قیمت‌های پایین‌تر در حال حرکت است. بسیاری از کارشناسان بر این باورند راهکار بازگشت بازار بورس، عدم دخالت و حمایت مسئولان و اجازه دادن به ورود نقدینگی بخش حقوقی است. زمانی که دخالت در بازار وجود نداشته باشد سرمایه گذاران کم کم به این بخش اعتماد خواهند کرد و در نتیجه نقدینگی به بورس وارد خواهد شد و در این شرایط بازار سرمایه اندکی رشد خواهد کرد.

اطلاعات عمومی:

سهم شتوکا را بشناسید

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان با نماد شتوکا در بازار اول فرابورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 493 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های سرمایه گذاری توکا فولاد، آتیه فولاد نقش جهان و فولاد زاگرس چهارمحال بیشترین سهم شتوکا را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز