عرضه وانت کارا در بورس کالا برای سومین بار

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت بهمن موتور قصد دارد 115 دستگاه وانت کارا در بورس کالا عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طبق جدیدترین اطلاعیه شرکت بهمن موتور، در تاریخ دوم آبان ماه 50 دستگاه وانت کارا تک کابین و 65 دستگاه وانت کارا دوکابین بر روی تابلو بورس کالا قرار می‌گیرد.

قیمت پایه این محصول بهمن موتور 291 میلیون و 300 هزارتومان خواهد بود که موعد تحویل آن 27 آذرماه اعلام شده است.

رنگ تمامی خودروهای ارائه شده سفید خواهد بود که خریدار برای تحویل خودرو باید به یکی از نمایندگی‌های بهمن موتور مراجعه کند.

راز آسمان پایتخت

قوانین خرید محصول بهمن موتور از بورس کالا

خریدراران همچنین باید هزینه‌هایی به عنوان مالیات، عوارض شماره‌گذاری، هوشمندسازی کارت، خدمات پست، تولید پلاک، بیمه شخص ثالث و… بپردازند. تمامی هزینه‌های مذکور باید توسط خریدار و از حساب بانکی شخصی وی به حساب بهمن موتور واریز شود.

گفتنی است تاکنون 282 دستگاه وانت کارا در بورس کالا مورد معامله قرار گرفته است. سند همچنین شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم خریدار صادر خواهد شد.

مشخصات وانت کارا بهمن موتور

از مزایای وانت کارا می‌توان به شاسی مستقل و قطعات یدکی فراوان اشاره کرد. این خودرو به یک پیشرانه 4 سیلندری مجهز شده که این پیشرانه حداکثر 111 اسب بخار قدرت و 171 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این وانت به یک جعبه دنده 5 سرعته دستی نیز مجهز شده که قدرت تولید شده را به چرخ‌های عقب انتقال می‌دهد.

از امکانات رفاهی این محصول بهمن موتور می‌توان کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، قفل مرکزی با ریموت، سیستم تهویه مطبوع دستی، پورت یواس‌بی و… را نام برد.

انتهای پیام

مرتبط با : گروه بهمن
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز