عطر زنانه محبوب برای هدیه روز مادر تا 2 میلیون

عطر زنانه محبوب برای هدیه روز مادر تا 2 میلیون

خرید عطر به‌عنوان هدیه، یک انتخاب هیجان‌انگیز و هوشمندانه بوده که البته گاهی با ریسک زیادی همراه است. عطری که هدیه می‌دهید تا سال‌ها در حافظه بویایی شخص ماندگار شده و یاد شما را در ذهن‌ او زنده می‌کند.

کاماپرس در این گزارش، 6 عطر زنانه محبوب را برای هدیه روز مادر معرفی می‌کند.

مگنولیا ادو تویلت زنانه (Magnolia Eau de Toilette for Women)

ادکلن زنانه مگنولیا با قیمت تقریبی 650 هزار تومان از برند ایوروشه عرضه شده است. مگنولیا ایوروشه از کشور فرانسه با رایحه‌ای گلی و شیرین، تصویر تازه‌ای از شکوفه‌های بهاری را در حافظه شما زنده خواهد کرد. این عطر که سال 2019 وارد بازار شد دارای بوهایی نوستالژیک بوده و پخش بوی قابل قبول و طراحی شیشه زیبایی دارد که آن را برای هدیه مناسبت‌های مختلف، مناسب می‌کند. نقطه ضعف عمده این ادکلن، طبق نظر کاربران، عدم ماندگاری طولانی است.

مگنولیا ادو تویلت زنانه (Magnolia Eau de Toilette for Women) کاماپرس

بیشتر بخوانبد:

راز آسمان پایتخت

هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزو (Halloween Eau de Toilette for Women Jesus Del Pozo)

جسوز دل پوزو نمونه یک ادکلن شایسته برای زنان جسور است. این ادکلن که با قیمت حدودی 1 میلیون و 660 هزار تومان و رایحه گلی وارد بازار شده، حس عزت نفس و سربلندی را در شما تازه می‌کند. نت اولیه هالووین جسوز دل پوزو به خنکی دربا و با ترکیب برگ نارنج و موز است. در نت‌های پایانی که از ترکیبات صمغ، وانیل و چوب صندل تشکیل شده، حس مرموزی از حرارت را برانگیخته می‌کند.

هالووین ادو تویلت زنانه جسوز دل پوزو (Halloween Eau de Toilette for Women Jesus Del Pozo) کاماپرس

سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجمل

سکری فایس فور هر توسط برند اماراتی اجمل در سال 2007 وارد بازار شد. قیمت این عطر درحال حاضر حدود 840 هزار تومان است. ادکلین سکری فایس فور هر، رایحه‌ای گرم و شیرین داشته و یک عطر مناسب برای مهمانی‌های زمستانه است. این ادکلن ترکیباتی همچون گل‌های سفید، وانیل و کهربا دارد. تناژ جذاب، پخش بوی قابل قبول و ارزش خرید نسبت به قیمت، از دیگر مواردی است که کاربران در نقد این محصول به آن اشاره کرده‌اند.

سکری فایس فور هر ادو پرفیوم زنانه اجمل (Sacrifice for Her Eau de Parfum For Women Ajmal) کاماپرس

اوربان ادو پرفیوم زنانه امپر

امپر همیشه یکی از برندهای موردعلاقه دوست‌داران عطر بوده است. اوربان امپر با ترکیب دلپذیری از رایحه‌های تمشک و لیمو در نت‌های اولیه و مشک و شاتوت در نت‌های پایانی، بویی فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. آکورد غالب اوربان، چوب و میوه است که حس دوستی و دوست داشتنی بودن را به شکلی تاثیرگذار به شما القا می‌کند. ماندگاری بالا، پخش بوی مناسب و طراحی زیبای شیشه از دیگر قابلیت‌های اوریان امپر براساس نظر کاربران است. قیمت این ادکلن درحال حاضر حدودار 650 هزار تومان می‌باشد.

اوربان ادو پرفیوم زنانه امپر (Urban Eau de Parfum For Women Emper) کاماپرس

رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجمل

رین دراپ یک عطر معتدل و شیرین، ساخته برند اجمل است که با قیمت تقریبی 590 هزار تومان عرضه شده است. رین دراپ از دو مبدا مهم عطر و بوهای کلاسیک و به‌یادماندنی یعنی ایتالیا و امارات ظهور کرده و ترکیب فوق‌العاده‌ای از آکوردهای چوبی و گلی را برای شما فراهم می‌کند. رایحه معتدل این عطر حس توانمندی، غرور، زیبایی و جسارت‌تان را بیدار و عزت نفس‌تان را تقویت می‌کند. ادکلن رین دراپ اجمل یک رایجه همیشه محبوب با ماندگاری و پخش بوی قابل قبول از دید کاربران است.

رین دراپ ادو پرفیوم زنانه اجمل (Raindrops Eau de Parfum For Women Ajmal) کاماپرس

آمیتیس ادو پرفیوم زنانه لالیک

شرکت لالیک فرانسوی، آمیتیس را در سال 2007 روانه بازار کرد. این عطر با قیمت تقریبی 1 میلیون و 500 هزار تومان در دسترس قرار دارد و آکورد غالب آن میوه‌ای و شیرین است. ماجراجویی و آزادی از اولین الهاماتی است که بعد از استفاده از این ادکلن احساس خواهید کرد. ماندگاری متوسط و پخش بوی ملایم از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

آمیتیس ادو پرفیوم زنانه لالیک (Amethyst Eau de Parfum for Women Lalique) کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز