شهاب حسینی از اینستاگرام رفت

لست سکند

شهاب حسینی با انتشار یادداشتی از اینستاگرام خداحافظی کرد. او در این یادداشت اعلام کرد که هیچ وقت قرار نبوده یک الگو باشد.

به گزارش کاماپرس، هفته گذشته ویدیویی منتشر شد که نشان می داد شهاب حسینی بازیگر و مجری در آمریکا واکسن کرونا تزریق کرده است. انتشار این ویدیو در فضای مجازی با انتقاد گسترده کاربران روبرو شد و حواشی زیادی برای این بازیگر درست کرد. او یک روز بعد از انتشار این ویدیو اعلام کرد از طریق یکی از دوستانش واکسن کرونا تزریق کرده و اصلا خبر نداشته که می خواهد واکسن بزند.

اما بعضی از ایرانیان مقیم کالیفرنیا بعد از انتشار این ویدیو اعلام کردند، واکسیناسیون کرونا در آمریکا فعلا برای افراد بالای ۶۵ سال و کادر درمان انجام می شود و اینکه این بازیگر چگونه در لیست دریافت واکسن کرونا قرار گرفته، خیلی عجیب است. با این اوصاف شهاب حسینی یک هفته بعد از انتشار این ویدیو و حواشی که به دنبال داشت با انتشار یادداشتی از اینستاگرام خداحافظی کرد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

شهاب حسینی در این یادداشت نوشته: «می‌بخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟ در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟

راز آسمان پایتخت

همواره خود جوینده الگویی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم. درست می‌گویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست. به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم. حبل الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمی بینیم مشکل از ماست.

اما نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست و هفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟ قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم. گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه میشوی هدیه توست به خدا.

از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح می‌دهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها می‌گذارم. حق ماندگار، پایدار، و نگهدار. آمین. امضا، شهاب حسینی، ملقب به صفر کله گنده.»

شهاب حسینی در اینستاگرام بیش از ۵ میلیون دنبال کننده داشت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “شهاب حسینی از اینستاگرام رفت

  1. سعید مسعونیا گفته:

    وای وای

    خروج شهاب حسینی از اینستاگرام قطعا آسیب جدی به این شبکه اجتماعی وارد می‌کند. به احتمال زیاد سهام اینستاگرام با افت شدید مواجه می‌شود و کاربران زیادی از این پلتفرم مهاجرت می‌کنند. آخه یکی نیست به این هنرمندنما بگه رفتی دزدکی واکسن زدی حالا چرا «ننه من غریبم‌بازی» در میاری!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز