شمارش معکوس افتتاح یک پروژه مهم آبفا توسط شرکت «سابیر »

لست سکند

شرکت سابیر از بهره برداری آزمایشی کانال سرریز تصفیه خانه ششم آب تهران خبر داد.

به گزارش کاما پرس به نقل از روابط عمومی شرکت سابیر، بهره برداری آزمایشی کانال سرریز تصفیه خانه ششم آب تهران با حضور مدیران عامل شرکت آب منطقه‌ای تهران و مهندس سجادی مدیرعامل شرکت سابیر،  آغاز شد.
کانال سرریز تصفیه خانه مشتمل بر یک سازه بتنی با مقطع مستطیلی به طول 2040 متر و سطح مقطع ۱۶ متر مربع از خروجی تصفیه خانه شروع و در انتهای مسیر خود به رودخانه کن به اتمام می‌رسد.
در تست آزمایشی مربوطه باتوجه به اتمام نصب دریچه های حوضچه ورودی با رهاسازی 3 مترمکعب آب بر ثانیه کانال مربوطه با موفقیت مورد بهره‌برداری آزمایشی قرار گرفت.

بهره برداری نهایی در بهار 99 انجام می شود

راز آسمان پایتخت

اتمام عملیات ساخت کانال سرریز تصفیه خانه که از حدود ۷ ماه پیش آغاز شده بود یکی از نقاط عطف در بهره‌برداری این پروژه در بهار سال 1399 به شمار می رود که با حمایت های همه جانبه ارکان طرح و تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل شرکت سابیر محقق شده است.
شایان ذکر است شرکت سابیر در سال 1345 توسط وزارت نيرو تأسيس شده و طی پنج دهه فعالیت خود توانسته است ده‌ها پروژه بزرگ را به پايان برساند. در سال 1383، شركت سابير از فهرست شركت‌های دولتی خارج و اكثريت سهام آن به شركت سرمايه ‌گذاری تأمين اجتماعی واگذار شد. هم اكنون اين شركت علاوه بر ارائه خدمات در صنعت آب كشور، دوره جديد فعاليت خود را به ساير زمينه‌های پيمانكاری كارهای زيربنايی توسعه داده است.

مرتبط با : سابیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز