شش دلیل برای سفر به آنتالیا در نوروز 1403

تور آنتالیا نوروز 1403-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا شهری توریستی با مناظر چشم‌نواز و تاریخ و فرهنگ غنی است که توسط کوه‌های زیبای توروس، سواحل درخشان و بناهای باشکوه تاریخی احاطه شده است. تور نوروز آنتالیا انتخابی ایده‌­آل برای گذراندن تعطیلات عید 1403 در این شهر است.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در ترکیه است که جاذبه‌های توریستی تاریخی و طبیعی و امکانات رفاهی متعددی را در خود جای داده است. با رزرو تور آنتالیا در نوروز 1403 می‌توان تعطیلات بهار را در کنار سواحل زیبای مدیترانه سپری کرد، از برندهای معتبر خرید انجام داد و پس از تماشای معماری باشکوه بناهای شهری، در هتل‌های لوکس و مدرن استراحت کرد.

این گزارش به بررسی شش دلیل اساسی برای سفر به آنتالیا در نوروز 1403 ‌پرداخته است.

سواحل درخشان 600 کیلومتری

آنتالیا به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین تفرجگاه‌های ساحلی ترکیه، دارای نزدیک به 600 کیلومتر خط ساحلی زیبا و خیره‌کننده است که احتمالا شبیه به آن‌ها را تنها در کارت پستال‌ دیده‌اید. این شهر مملو از سواحل متعدد از سواحل خلوت و آرام گرفته تا سواحل پر جنب و جوش و شلوغ بوده و گردشگران با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. در تور آنتالیا می‌توان به سواحل و مدرن سنگ‌ریزه‌ای کنیالتی در مرکز شهر رفت یا در آب‌های کریستالی پاتارا و چیرالی شنا کرد.

از جمله سواحل معروف آنتالیا می‌توان به ساحل بلک، ساحل لارا، ساحل آلانیا، ساحل کمر، ساحل پاتارا و ساحل الیمپوس اشاره کرد.

راز آسمان پایتخت

تور آنتالیا نوروز 1403-کاماپرس

سفری به قلب تاریخ هزار ساله

آنتالیا از نظر تاریخی دارای قدمتی طولانی بوده و به همین دلیل جاذبه‌های تاریخی بی‌شماری را در خود جای داده است. در تور نوروز آنتالیا می‌توان سری به برج هیدیرلیک زد و با بالا رفتن از آن به تماشای چشم‌انداز زیبای دریا پرداخت یا حتی در کنار دروازه باشکوه هادریان مانند یک امپراتور قدم زد و سپس از آمفی‌تئاتر باستانی آسپندوس، پایتخت قدیمی و قابل توجه زانتوس و آثار باستانی دیدن کرد.

تور آنتالیا نوروز 1403-کاماپرس

اقامت در هتل‌های رویایی و منحصر به فرد

اقامتگاه و هتل به‌ ویژه در سفر به آنتالیا نقش قابل توجهی در کیفیت سفر دارد؛ چرا که این شهر دارای هتل‌های متنوع و بی‌شماری است که بسیاری از آن‌ها از نوع ریزورت هستند. هتل‌های ریزورت با هدف تفریح و استراحت طراحی شده و دارای امکانات تفریحی و رفاهی متعددی همچون استخر، پارک‌های آبی، ساحل اختصاصی، رستوران‌های باکیفیت و حتی مراکز خرید هستند.

از هتل‌های مطرحی که در تور آنتالیا می‌توانید در آن‌ها اقامت داشته باشید، می‌توان به هتل کریستال واترورد، هتل آسکا لارا ریور سوئیت، هتل بلکون، ترنس آتلانتیک، هتل لوکسیا کامفورت ریزورت کمر، رکسوس پارک بلک، کوئینز پارک، آمارا پریمر پلاس و رویال تاورز لارا اشاره کرد.

تور آنتالیا-کاماپرس

فرهنگ غنی و مردمانی مهمان نواز

کاوش در فرهنگ مردم بومی هر کشور، یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز سفر است. ترکیه نیز دارای فرهنگی غنی و مردمانی بسیار خوش‌برخورد است که به مهمان‌نوازی شهرت دارند. در تور نوروز ترکیه می‌توانید در شهر زیبای آنتالیا گشت و گذار کرده و با مردم این شهر تعامل کنید، گپ بزنید و با فرهنگ منحصر به فرد آنتالیا آشنا شوید. همچنین می‌توانید برای آشنایی با شیوه زندگی مردم، سری به موزه‌های ترکیه مانند موزه آنتالیا، موزه قوم نگاری و موزه روزی روزگاری در آنتالیا بزنید.

بازارگردی و خرید از برندهای مشهور جهانی

آنتالیا دارای تعداد زیادی بازار و مراکز خرید است که تمامی نیازهای گردشگران را برآورده می‌کند. با رزرو تور آنتالیا می‌توان ضمن گشت و گذار در مراکز خرید لوکس و مدرن، از برندهای مطرح جهانی مانند ال سی واکیکی، کوتون، دفکتو و اکو با قیمت‌های مناسب خرید کرد. همچنین اگر به فضاهای باز علاقه دارید، آنتالیا دارای بازارهای متنوع و جذابی است که می‌توانید میوه‌ها و سبزیجات ارگانیک، ادویه‌های سنتی، عتیقه‌جات قدیمی و صنایع دستی خانگی را از آن‌ها خریداری کنید.

تور آنتالیا- کاماپرس

شهر قدیم کالیچی؛ تلفیق سنت و مدرنیته

کالیچی، یکی از جاذبه‌های درخشان و استثنائی در آنتالیا است که توسط کوه‌های توروس، جنگل درخت‌های کاج، دریا و ساحلی ‌کم‌نظیر احاطه شده است. این شهر، تلفیقی از دو جنبه مدرن و تاریخی آنتالیا است که به‌واسطه خانه‌ها و عمارت‌های دوره عثمانی، دیوارهای سنگی باستانی و سازه‌های بازسازی شده باشکوه آن، شهرت بسیاری در میان گردشگران دارد.

در تور آنتالیا می‌توان به کالیچی سفر کرد، در خیابان‌های سرسبز و باریک قدم زد و از کافه‌های خیابانی، گالری‌ها، بازارها، فالگیرها و پارک‌های زیبای آن دیدن کرد.

رزرو تور آنتالیا با “آریاک سفر”

آژانس هواپیمایی آریاک سفر با برخورداری از 20 سال تجربه و تیمی مجرب، به ارائه خدمت در حوزه خدمات گردشگری اعم از فروش بلیط هواپیما، رزرو هتل، برگزاری تورهای خارجی و داخلی و دیگر خدمات مسافرتی به دو صورت آنلاین و حضوری می‌پردازد.

خدمات ویژه آریاک سفر شامل فروش آنلاین بلیط‌ هواپیما و قطار به مقاصد متنوع، رزرو هتل‌، اخذ ویزا، اجرای تور‌‌‌‌های انفرادی، گروهی و ویژه، چارتر‌های سالانه آنتالیا و استانبول، تور‌های لحظه آخری و آفری و پشتیبانی ۲۴ ساعته است.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز