شرایط فروش نقدی و اعتباری آریزو 5 توربو مدیران خودرو

لست سکند

آریزو 5 توربو از جمله محصولات عرضه شده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو است. قیمت این خودرو هم‌اکنون در بازار آزاد حدود 1 میلیارد و 500 میلیون تومان است. متقاضیان این خودرو با دو روش خرید نقدی و اعتباری می‌توانند اقدام به تکمیل وجه کنند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به بررسی شرایط فروش اعتباری و نقدی آریزو 5 توربو می‌پردازد.

خرید نقدی و اعتباری آریزو 5

افرادی که کد ملی آنها در بین برندگان این خودرو است باید برای تکمیل فرایند ثبت نام و تکمیل وجه به شعب آسیا خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند. برای تکمل وجه نقدی متقاضی ملزم به پرداخت 1 میلیارد و 50 میلیون تومان است. سود انصراف از خرید و تأخیر در پرداخت در این روش 12 درصد تعیین شده است.

راز آسمان پایتخت

روش بعدی برای تکمیل وجه ام‌وی‌ام آریزو 5، روش اعتباری است. قیمت تعیین شده برای این خودرو در خرید اعتباری تفاوتی با قیمت خرید نقدی ندارد. در شیوه اعتباری متقاضی باید حداقل 50 درصد از مبلغ خودرو را به‌صورت پیش‌پرداخت واریز کند. به این ترتیب میزان پیش‌پرداخت برای آریزو 5 حدود 530 میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید:

50 درصد باقی مانده از قیمت خودرو به‌صورت اعتباری و از محل تسهیلات بانک صادرات پرداخت می‌شود. کارشناسان آسیا خودرو راهنمایی‌های لازم جهت نحوه دریافت تسهلات و بازپرداخت آن را به مشتریان ارائه می‌کنند. سود تأخیر و انصراف در روش اعتباری نیز همانند روش خرید نقدی 12 درصد تعیین شده است.

پیش از این نوبت تحویل آریزو 5 توربو در سایت سامانه یکپارچه اعلام شده و بر اساس اولویت به متقاضیان تحویل داده می‌شود. سه رنگ سفید، مشکی و نوک مدادی برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “شرایط فروش نقدی و اعتباری آریزو 5 توربو مدیران خودرو

  1. شهرام گفته:

    سلام من دوست دارم از ام وی ام خرید کنم ولی قیمتها بالاس ای کاش قیمتها رو کمتر کنید و اقساط بلندمدت تا همه مردم توانایی خرید داشته باشن.به نفع خود شرکت هم هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز