جزئیات و شرایط فروش نقدی ام‌ وی‌ ام ایکس 22 پرو

لست سکند

محصولات برندهای ام‌وی‌ام و فونیکس در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو توسط شرکت مدیران خودرو عرضه شد. پس از انجام قرعه‌کشی اسامی برندگان و شرایط تحویل خودرو به آنها اعلام شد. یکی از خودروهای عرضه شده مدیران خودرو در این طرح ام‌وی‌ام ایکس 22 پرو بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به شرح جزئیات تحویل و شرایط فروش نقدی ام‌وی‌ام ایکس 22 مدیران خودرو می‌پردازد.

شرایط دریافت ام‌وی‌ام ایکس 22 پرو

اولین مرحله برای دریافت خودرو ثبت نامی مراجعه به یکی از نمایندگی‌های آسیا خودرو است. با مراجعه به یا تماس تلفنی با شعب آسیا خودرو می‌توان فرایند ثبت نام را تکمیل کرد. دو شرایط برای خرید خودرو ایکس 22 پرو از جانب مدیران خودرو اعلام شده است. بر این اساس متقاضیان می‌توانند هزینه خودرو خود را به دو صورت نقدی و اعتباری پرداخت کنند.

راز آسمان پایتخت

قیمت خودرو ام‌وی‌ام ایکس 22 پرو در فرو نقدی 870 میلیون تومان اعلام شده است. بر این اساس متقاضیان موظف‌اند که مبلغ مذکور را به صورت نقدی و یکجا به مدیران خودرو پرداخت کنند. میزان سود انصراف از تحویل و تأخیر در واریز تعیین شده برای این خودرو 12 درصد است.

بیشتر بخوانید:

ایکس 22 پرو در رنگ‌های سفید اسپرت، مشکی و نوک مدادی اسپرت به خریداران عرضه خواهد شد. زمان تحویل خودرو بر اساس نوبت‌های اعلام شده در سایت است.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

7 دیدگاه برای “جزئیات و شرایط فروش نقدی ام‌ وی‌ ام ایکس 22 پرو

  1. جعفر گفته:

    من یک بازنشسته کشوری هستم .خودمو بکوشم نمی تونم با این حقوق چندالقازی که میدن تا صد ساله دیگه هم بنونم بخرم . حیف که آرزو هایمان بر باد رفت و ففط یک پراید قراضه می تونم سوار شم .

    • علی گفته:

      نمیدونم کی به این تعهدات میخوان عمل‌کنن فقط تبلیغ فروش میکنن ولی دریغ‌ازیک حرف‌راست‌آخه‌شما که نداری‌چراوعده‌ووعید‌میدی من از‌اسفند‌تاالان‌تقریبا‌هر‌روز‌زنگ‌زدم‌برا‌خرید‌نقدی‌ولی میگن‌سایت‌بسته ولی هرروز داره تبلیغ فروش قسطی میکنه .الله‌اکبر.

    • میثم عبدلی گفته:

      جالبه تبلیقات میکنن ک x22ثبت نام داره در نمایندگی ها ولی هرموقع زنگ زدم میگن نقدم نداریم چ برسه ب اقساطی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز