شرایط فروش نقدی آریزو 6 پرو مدیران خودرو

لست سکند

اولین مرحله ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در اسفند 1401 برگزار شده و مدیران خودرو محصولات خود را در این سامانه عرضه کرد. آریزو 6 پرو یکی از محصولات مدیران خودرو است که هم‌اکنون شرایط فروش نقدی و اعتباری آن برای برندگان اعلام شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به جزئیات شرایط فروش نقدی آریزو 6 پرو مدیران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌پردازد.

جزئیات تحویل خودرو آریزو 6 پرو

اسامی برندگان مرحله اول ثبت‌نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو در فروردین سال جاری اعلام شد. بر این اساس برندگان می‌توانند برای تکمیل روند ثبت‌نام خودرو خود می‌توانند به نمایندگی‌های آسیا خودرو مراجعه کنند.

راز آسمان پایتخت

آریزو 6 پرو از خودروهای عرضه شده در این سامانه بود که محصول برند فونیکس است. دو روش خرید نقدی و اعتباری برای این خودرو فعال است. در خرید نقدی قیمت این خودرو 1 میلیارد و 430 میلیون تومان است. طبیعتا این مبلغ باید به‌صورت یکجا و نقدی پرداخت شود. سود انصراف و تأخیر تعیین شده برای خرید این خودرو 12 درصد اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

آریزو 6 پرو در دو رنگ سفید و مشکی به متقاضیان عرضه خواهد شد. زمان تحویل محصول به متقاضیان، طبق نوبت‌بندی اعلام شده در سایت است. دیگر محصولاتی که مدیران خودرو در این طرح عرضه کرد، شامل ام‌وی‌ام ایکس 22 و ایکس 55 پرو، آریزو 5 توربو، تیگو 7 پرو، اف‌ایکس پریمیوم، تیگو 8 پرو و پرومکس می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز