جزئیات و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو در سامانه یکپارچه

امروز 4 اردیبهشت ماه، مدیران خودرو در بخشنامه‌ای شرایط فروش محصولات خودر در سامانه یکپارچه عرضه خودرو را اعلام کرد. محصولات برند ام‌وی‌ام و فونیکس در مرحله اول ثبت نام سامانه یکپارچه توسط مدیران خودرو عرضه شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس به شرح جزئیات شرایط فروش محصولات مدیران خودرو می‌پردازد.

تکمیل ثبت‌نام خودرو برای برندگان مرحله اول

طبق بخشنامه مدیران خودرو افرادی که در مرحله اول سامانه یکپارچه تخصیص خودرو برنده شدند، باید به آسیا خودرو مراجعه کنند. متقاضیان با مراجعه به آسیا خودرو که نماینده رسمی مدیران خودرو است، می‌توانند تکمیل فرایند ثبت‌نام خود را پیگیری کنند.

دو راه برای ارتباط گرفتن با آسیا خودرو وجود دارد. اول آنکه افراد می‌توانند به‌صورت تلفنی با نمایندگی‌های این شرکت تماس بگیرند. کارشناسان آسیا خودرو به صورت تلفنی متقاضیان را راهنمایی می‌کنند. راه دیگر، مراجعه حضوری به شعب آسیا خودرو و اتمام مرحله ثبت‌نام است. در این مرحله از ثبت‌نام امکان خرید نقدی و اقساطی فراهم شده که توسط کارشناسان آسیا خودرو به متقاضیان شرح داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

نکته مهمی که متقاضیان باید به آن توجه کنند، زمان مراجعه به نمایندگی‌‌های آسیا خودرو است. سقف زمانی تعیین شده برای پیگیری ثبت‌نام، 6 اردیبهشت ماه است. چنانچه افراد تا این زمان مراجعه نکنند، به معنای انصراف از تحویل خودرو است.

بیشتر بخوانید:

محصولات مدیران خودرو

در مرحله اول سامانه یکپارچه عرضه خودرو محصولات دو برند فونیکس و ام‌وی‌ام توسط مدیران خودرو عرضه شدند. خودروهای ایکس 22 پرو، آریزو 5 و ایکس 55 پرو از برند ام‌وی‌ام عرضه شدند. همچنین محصولات تیگو 8 پرو و پرومکس، آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو و فونیکس اف‌ایکس از برند فونیکس به متقاضیان عرضه شدند.

انتهای پیام

مرتبط با : مدیران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز