شرایط رزرو اتاق در هتل رکسوس سان گیت آنتالیا

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

آنتالیا به عنوان یکی از توریستی‌ترین شهرهای ترکیه، جاذبه‌های بکر و خیره‌کننده بی‌شماری همچون سواحل خیره‌کننده، بناهای تاریخی زیبا و هتل‌های لوکس و هیجان‌انگیزی در خود جای داده است.

به گزارش کاماپرس، آنتالیا به واسطه نزدیکی به ایران، یکی از مقاصد محبوب ایرانی‌ها محسوب می‌شود. در سفر به آنتالیا می‌توان ضمن بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهر، در هتل‌های لوکس آنتالیا اقامت و سفری فراموش نشدنی را تجربه کرد. هتل رکسوس سان گیت آنتالیا یکی از هتل‌های پنج ستاره این شهر است که در منطقه گوینوک واقع شده و خدمات و امکانات متعددی را به مسافران ارائه می‌کند.

این گزارش ضمن معرفی هتل رکسوس سان گیت آنتالیا، شرایط رزرو اتاق در آن را بررسی کرده است.

چرا رزرو تور آنتالیا؟

آنتالیا یکی از شهرهای بزرگ ترکیه است که از نظر جغرافیایی در سواحل زیبا و پر رونق آناتولی در جنوب غربی ترکیه قرار دارد. این شهر دارای 600 کیلومتر خط ساحلی بوده و به عنوان بزرگ‌ترین تفرج‌گاه ساحلی بین‌المللی ترکیه شناخته می‌شود. علاوه بر این، آنتالیا به عنوان شهری تاریخی، جاذبه‌ و بنای تاریخی و باستانی نیز کم ندارد. برخی از جاذبه‌های آنتالیا در ادامه معرفی شده است.

راز آسمان پایتخت

جاذبه‌های تاریخی: از جاذبه‌های تاریخی که در تور آنتالیا می‌توان از آن‌ها دیدن کرد، می‌توان به دروازه هادریان، اسکله قدیمی آنتالیا، مسجد ییولی مناره، منار شکسته، آسپندوس، پرگا، موزه آنتالیا و موزه مینی‌سیتی آنتالیا اشاره کرد.

طبیعت زیبا: آنتالیا همچنین دارای جاذبه‌های طبیعی چشم‌نوازی همچون ساحل لارا، ساحل بلک و ساحل کمر، آبشار دودن، ژرف‌دره کوپرولو و غار کارائین است.

تفریحات و سرگرمی‌ها: با رزرو تور آنتالیا می‌توان از تفریحات متنوعی همچون آکواریوم ساحل کنیالتی، پارک‌های آبی آنتالیا، رفتینگ و سافاری با جیپ نیز لذت برد.

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا کجاست؟

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا یکی از هتل‌های پنج ستاره آنتالیا است که در منطقه گوینوک آنتالیا در کشور ترکیه واقع شده است. هتل رکسوس سان گیت، یکی از خاص‌ترین هتل‌های این شهر است که با برخورداری از ابعاد گسترده، امکانات و خدمات متنوعی را در خود جای داده است. به عنوان مثال، یکی از ویژگی‌های جذاب این هتل، داشتن نزدیک به 750 متر ساحل اختصاصی است. این هتل به طور کلی از نظر مسافران و مهمانان دارای امتیاز 8.2 از 10 است.

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا - کاماپرس

امکانات هتل رکسوس سان گیت آنتالیا

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا به امکانات و خدمات گسترده آن شهرت دارد که برخی از این امکانات در ادامه معرفی شده است.

امکانات اتاق‌ها: هتل رکسوس سان گیت آنتالیا دارای 16 نوع اتاق و سوئیت متنوع است که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. همگی اتاق‌های این هتل دارای بالکن، تلویزیون ال ای دی، مینی بار، صندوقچه ایمن و سیستم تهویه مطبوع است؛ ضمن اینکه برخی از اتاق‌های هتل رکسوس سان گیت دارای امکانات و تجهیزات آب درمانی هستند.

تفریحات آبی: از دیگر امکانات هتل رکسوس سان گیت آنتالیا، انواع تفریحات و ورزش‌های آبی اعم از مرکز آب درمانی، پارک آبی، استخر، اسپا، منطقه ساحل اختصاصی، دید ساحل و خدمات ماساژ است.

رستوران‌ها و بارها: وعده‌های غذایی، یکی از بخش‌های مهم و هیجان‌انگیز هر سفر است. هتل رکسوس سان گیت آنتالیا مانند هر هتل پنج ستاره دارای دو رستوران سلف و هفت رستوران عادی است و می‌توان انواع غذاهای ترکی، مکزیکی، ایتالیایی و چینی را در این رستوران‌ها امتحان کرد. علاوه بر این هتل رکسوس سان گیت دارای بارهای متنوع و اختصاصی است که معمولا برنامه‌های شاد و مفرحی در آن‌ها برگزار می‌شود.

سایر امکانات: از دیگر امکانات هتل رکسوس سان گیت آنتالیا می‌توان به یک باشگاه بدنسازی بسیار مجهز، زمین تنیس، زمین بولینگ، پارکینگ، شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت، مهمانی‌های تم‌دار متعدد، مهمانی‌های کنار استخر و موزیک‌های زنده و انواع کنسرت‌ها اشاره کرد.

هزینه رزرو اتاق در هتل رکسوس سان گیت

هزینه رزرو اتاق در هتل رکسوس سان گیت آنتالیا با توجه به عواملی همچون تاریخ و فصل رزرو اتاق، مدت اقامت، تعداد نفرات، نوع اتاق و خدمات انتخابی تعیین می‌شود.

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا - کاماپرس

ررزو هتل رکسوس سان گیت آنتالیا با «بیسان گشت»

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت مهر، یک مجموعه معتبر و فعال در حوزه اجرای انواع تورهای داخلی و خارجی و تورهای طبیعت‌گردی است. این مجموعه با داشتن مجوزهای رسمی از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، خدمات ویژه‌ای را برای مشتریان خود فراهم کرده است. یکی از خدمات مجموعه بیسان گشت، فراهم کردن امکان رزرو هتل در کشورهای مختلف است.

علاقه­‌مندان برای رزرو تور آنتالیا یا رزرو هتل رکسوس سان گیت آنتالیا می‌توانند به وبسایت https://bisungasht.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191004446 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز