شرایط دریافت ویزای پاکستان برای وقت سفارت آمریکا

ویزای پاکستان-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سال‌های طولانی است که دانشجویان ایرانی به منظور مصاحبه ویزای دانشجویی به کشورهای همسایه همچون پاکستان، ترکیه و امارات سفر می‌کنند. بهترین و کم هزینه‌ترین گزینه برای ایرانیان، دریافت وقت سفارت آمریکا از پاکستان است. در حال حاضر سفارت آمریکا در اسلام‌آباد پاکستان وقت مصاحبه ویزای دانشجویی به ایرانیان می‌­دهد و دریافت وقت سفارت آمریکا از کراچی پاکستان امکان‌پذیر نیست. در مرحله اول برای تعیین وقت سفارت آمریکا در پاکستان، باید ویزای پاکستان داشت.

کاماپرس در ادامه این گزارش، شرایط دریافت ویزای پاکستان را بررسی کرده است.

تعیین وقت سفارت آمریکا در پاکستان

در مرحله اول، متقاضیان باید با مراجعه به سایت سفارت آمریکا در شهر اسلام آباد پاکستان، درخواست خود را برای تعیین وقت سفارت ثبت کنند. دانشجویان باید پس از تکمیل فرم DS-160 و پرداخت هزینه‌ای برابر با 270 دلار برای تعیین وقت سفارت درخواست دهند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای پاکستان

در مرحله بعد، افراد برای سفر به پاکستان و مراجعه به سفارت آمریکا در این کشور، نیازمند دریافت ویزای پاکستان هستند. متقاضیان برای دریافت ویزای پاکستان باید مدارکی همچون اسکن پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار، یک قطعه عکس، اسکن صفحه اول شناسنامه، اسکن کارت ملی و اسکن کارت پایان خدمت را آماده کنند.

افراد باید مدارک قبلی را همراه با مدارک وقت سفارت آمریکا (فرم DS160-I20)، نامه پذیرش دانشگاه و برگه تعیین وقت سفارت آمریکا آماده کنند و 40 دلار برای ویزای پاکستان بپردازند.

راز آسمان پایتخت

ویزای پاکستان-کاماپرس

واریزی سفارت آمریکا در پاکستان

هزینه پرداختی سفارت آمریکا در پاکستان به صورت اینترنتی انجام نمی­‌شود و افراد باید به صورت حضوری از طریق بانک پاکستان 240 دلار پرداخت کنند.

مدت زمان صدور ویزای پاکستان

مرحله ثبت نام در سایت سفارت آمریکا در کشور پاکستان  و پرداختی‌های لازم معمولا بین دو تا سه روز زمان می‌برد. اخذ ویزای پاکستان نیز حدود هفت روز کاری طول خواهد کشید و این ویزا پس از صدور تا 90 روز بعد معتبر بوده و پس از آن باطل می‌شود.

مصاحبه با سفارت پاکستان در تهران نیاز به گرفتن وقت ندارد و افراد می‌توانند در روزهای کاری برای مصاحبه به سفارت این کشور مراجعه کنند. این در حالی است که کنسولگری‌های پاکستان در شهر زاهدان و مشهد نیازمند تعیین وقت مصاحبه قبلی هستند.

ویزای پاکستان-کاماپرس

مزایای سفارش آنلاین ویزای پاکستان

در ثبت سفارش آنلاین ویزای پاکستان، افراد می‌توانند در هر مکانی و به طور 24 ساعته درخواست خود را ثبت کنند. درگاه پرداخت هزینه‌ها در ثبت سفارش آنلاین به صورت ریالی بوده و افراد نیازی به مراجعه حضوری به بانک برای کارت به کارت کردن یا پرداخت وجه واریزی نخواهند داشت.

پس از صدور ویزا، پیامک صدور آن به تلفن همراه متقاضی صادر می‌شود. ویزای پاکستان برای همیشه در حساب کاربری افراد قابل دسترس خواهد بود و آنان می‌توانند در هر لحظه با مراجعه به سایت، از آن پرینت بگیرند یا در تلفن همراه خود ذخیره کنند.

سریع‌ترین روش دریافت ویزای پاکستان

آژانس مسافرتی “سفر هالیدی”، متقاضیان دریافت وقت سفارت آمریکا در پاکستان را از دریافت ویزا تا پرداخت هزینه سفارت و تعیین وقت سفارت در این کشور یاری می‌دهد. مجموعه سفر هالیدی با ارائه خدمات اینترنتی، ضمن صرفه‌جویی در وقت متقاضیان، روند دریافت ویزا را برای آنان آسان‌تر می‌کند.

همچنین این مجموعه به افراد کمک می‌کند که هزینه‌های مرتبط با دریافت ویزا را به صورت مستقیم از درگاه‌های اینترنتی و بدون نیاز به کارت اعتباری پرداخت کنند. متقاضیان دریافت ویزای پاکستان می‌توانند برای اطلاع از خدمات و ویژگی‌های این آژانس مسافرتی به وبسایت آن به آدرس www.safarholiday.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 21000140-021تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر و مجرب این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز