شرایط خرید یوتوپیا بدون پرداخت کارمزد

افرادی که به دنبال یک ابزار قدرتمند برای انجام معاملات مالی به صورت امن و با کارمزد پایین هستند، باید به سراغ یوتوپیا بروند. یوتوپیا، یک پلتفرم و یک مدل ارتباطی غیرمتمرکز است که امنیت پرداخت‌های آنلاین را تضمین می‌کند. خرید یوتوپیا بدون پرداخت کارمزد امکان­‌پذیر نیست، ولی برای پرداخت کارمزد با قیمت مناسب می­توان به درگاه‌های معتبر ارائه دهنده خدمات یوتوپیا مراجعه کرد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید یوتوپیا بدون کارمزد را بررسی کرده است.

آشنایی با نرم افزار یوتوپیا

برخی گروه‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه تجارت الکترونیک به این نتیجه رسیده‌اند که وجود هرگونه سرور مرکزی، یک تهدید بالقوه برای امنیت به شمار می‌رود، زیرا سرورها نقاط حیاتی تقاطع میان کانال‌های ارتباطی بوده و ذات آسیب پذیری دارند. همچنین سرورها به افراد و سازمان‌های واقعی تعلق داشته که در برابر عوامل بیرون از شبکه ضعیف و آسیب پذیرند و به همین دلیل نرم افزار یوتوپیا شکل گرفت.

این نرم افزار با بهره‌­گیری از الگوریتم آبشاری جست‌­وجوی گره، امکان دسترسی به شبکه و برقراری ارتباط محرمانه بدون نگرانی از بابت سانسور در تمامی سطوح را برای کاربران ایجاد کرده است. البته افراد به منظور دسترسی بدون سانسور به تمامی سطوح و بهره­مندی از دیگر خدمات درگاه یوتوپیا باید کد یوووچر خریداری کنند

کد یوووچر چیست؟

کد یوووچر، یکی از خدمات پرکاربرد یوتوپیا است که مشابه کارت شارژ یا ووچرهای پول کامل عمل می‌کند. این کدهای ووچر به شکل بارکد بوده، اما در واقع مقدار ارز معینی را درون خود دارند و باعث پرداخت هزینه‌ها به شکل الکترونیکی می‌شوند. کاربران برای استفاده از مزایای یوووچر باید کد آن‌ها را در حساب کاربری یوتوپیای خود وارد کرده و به شکل خودکار مقدار معادل را به موجودی خود اضافه ‌کنند.

راز آسمان پایتخت

آنچه که این خدمت یوتوپیا را برجسته کرده، آزادی استفاده از انواع حساب بانکی است. در واقع کاربرانی که مایل به عدم افشای اطلاعات بانکی خود هستند یا امکان افتتاح حساب در کشورهای دیگر ندارند، به راحتی با یوووچر می‌توانند از درگاه‌ها و مجموعه‌های طرف یوتوپیا خرید کنند؛ ضمن اینکه استفاده از یوووچر مانند افتتاح حساب بانکی و دریافت کارت، دشوار نبوده و بدون دردسر قابل انجام است. علاوه بر موارد مذکور، این کد نسبت به دیگر شیوه‌های پرداخت، کارمزد کمتری دارد و با هزینه کمی کار متقاضیان را راه می‌اندازد.

تفاوت ووچر یا یوووچر

ووچر کد اعتباری خاص است که به پرفکت مانی تعلق دارد و با یوووچر یوتوپیا متفاوت است. ووچر پرفکت مانی، یک کارت اعتباری است که با آن امکان خرید اینترنتی و شارژ حساب وجود دارد. ووچر شامل یک کارت شارژ با شماره 10 رقمی و کد فعال‌سازی 16 رقمی با مقدار و تاریخ ایجاد آن است. این در حالی است که یوووچر، یک رشته عدد به شکل کد است که با یو اس دی شروع و پنج کلمه چهار کاراکتری را شامل می‌شود که این کدها با خط تیره از یکدیگر تفکیک می‌شوند. عمده تفاوت یوووچر و وووچر، به سازندگان آن‌ها برمی‌گردد. یوووچر غیرقابل ردیابی بوده و از این بابت مورد رضایت صاحبانش قرار دارد. کارمزد ایجاد یوووچر 0.15 درصد بوده؛ در حالی که کارمزد ووچر پرفکت مانی 0.5 درصد است.

اهمیت یوتوپیا و یوووچر برای ایرانیان

درگاه یوتوپیا و خدمت یوووچر برای ایرانیان که در تحریم‌­های همه جانبه هستند، کاربردهای زیادی دارد. البته ایرانیان به منظور استفاده از یوتوپیا و خدمات آن لازم است که از طریق درگاه واسط معتبری اقدام کنند، زیرا درگاه‌های نامعتبر و ناشناخته زیادی وجود دارد که کد یوووچر تقلبی را با قیمت بالا به متقاضیان می‌فروشند؛ به همین دلیل شناسایی یک درگاه معتبر برای این کار اهمیت دارد. یکی از این درگاه‌ها ایرانکس نام دارد و خرید یوووچر یوتوپیا از طریق صرافی ایرانکس به سرعت انجام می‌شود. افراد به منظور استفاده از این خدمت کافی است که مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را در درگاه ایرانکس انجام دهند.

توصیه ­های مهم هنگام خرید یوووچر

افراد هنگام استفاده از خدمات یوتوپیا و به­ویژه خرید کد یوووچر باید توجه داشته باشند که برخی از آن‌ها دارای محدودیت زمان استفاده بوده و به عبارتی دارای تاریخ انقضا هستند؛ به همین دلیل متناسب با نیاز خود باید یک کد با تاریخ مناسب خریداری کنند تا هزینه صرف شده بابت آن از بین نرود. افراد به منظور خرید یک یوووچر مناسب باید در پنل کاربری خود در درگاه ایرانکس ثبت سفارش کنند.

ایرانکس، یک درگاه معتبر و باتجربه در زمینه تجارت الکترونیک و شناسایی نیازها در این راستا است. این مجموعه همواره در تلاش برای فراهم کردن محیطی امن و مناسب جهت خرید و فروش محصولات مجازی است و در این باره به صداقت و امانتداری توجه ویژه دارد.

علاقه­‌مندان به منظور آشنایی بیشتر با این درگاه کافی است به وبسایت https://iranex.cc مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02128421266 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایرانکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز