شرایط خرید آپارتمان در اندیشه

خرید آپارتمان در اندیشه از مسکن کیان

شهرک اندیشه در 20 کیلومتری تهران و هفت کیلومتری کرج قرار دارد و یکی از شهرک‌هایی است که برای اسکان بخشی از جمعیت تهران ساخته شده است. نزدیکی این شهرک به تهران و کرج باعث رونق خرید و فروش آپارتمان در آن شده است. کیفیت آب و هوا و امکانات بهتر نسبت به سایر شهرهای همجوار نیز باعث شده که از سال‌های گذشته معاملات آپارتمان به منظور اسکان یا سرمایه‌گذاری در اندیشه رونق گیرد.

کاماپرس در این گزارش، مزایا و شرایط خرید آپارتمان در اندیشه را بررسی کرده است.

خرید آپارتمان در اندیشه برای اسکان

با توجه به رشد سرسام‌آور قیمت مسکن در تهران و کرج، شهرک اندیشه به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای خرید آپارتمان مطرح شده است. از جمله مزایایی که خانواده‌ها را برای اسکان در اندیشه ترغیب می‌کند، می‌توان به قیمت مناسب آپارتمان در این شهرک نسبت به سایر مناطق و شهرهای همجوار اشاره کرد. قیمت مسکن در این شهرک بسیار متنوع بوده و خانواده‌ها می‌توانند با بودجه خود، به راحتی صاحب خانه شوند.

از سوی دیگر بافت شهری در اندیشه بسیار مدرن بوده و بر اساس اصول شهرسازی مدرن صورت گرفته است. بیشتر آپارتمان‌ها نیز نوساز بوده و از سال 1390 به بعد ساخته شده است که همین موضوع می‌تواند نشانه طراحی مدرن و به‌روز واحدهای مسکونی در این شهرک باشد.

همچنین این شهرک دارای تمام امکانات شهری مورد نیاز برای یک زندگی با آرامش خاطر است. برای نمونه، مدارس، مراکز آموزشی، بیمارستان فوق تخصصی، چندین کلینیک و بیمارستان، فرهنگسراها، مجموعه‌های ورزشی، مجتمع‌های تجاری و مکان‌های تفریحی به وفور در این شهرک وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

خرید آپارتمان در اندیشه برای سرمایه گذاری

سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن همواره برای بسیاری از افراد جذاب بوده است، اما با افزایش قیمت مسکن، سرمایه‌گذاری با بودجه اندک در شهرهای بزرگ دیگر امکان‌پذیر نیست؛  به همین دلیل خرید آپارتمان در اندیشه برای سرمایه‌گذاری نیز مناسب خواهد بود. رشد و توسعه این شهرک در حال انجام بوده و فازهای جدیدی به آن اضافه شده است. معمولا رشد قیمت مسکن در چنین شهرک‌هایی به دلیل افزایش دائمی تقاضا، بیشتر نمود دارد.

همچنین متقاضیان می‌توانند با بودجه خود به جای سرمایه‌گذاری روی یک واحد مسکونی در تهران، با همان مبلغ چندین واحد مسکونی در نقاط مختلف شهرک اندیشه خریداری کنند و همین موضوع، خرید آپارتمان در اندیشه را اقتصادی و جذاب می‌کند.

خرید آپارتمان در اندیشه - کاماپرس

کدام فاز شهرک اندیشه برای خرید آپارتمان بهتر است؟

شهرک اندیشه دارای شش فاز اصلی بوده که به جز فاز 1 بقیه فازها با اصول کامل شهرسازی مدرن ساخته شده است. فاز 1 برخلاف فازهای دیگر، قدیمی‌ترین بخش اندیشه و بر اساس اصول سنتی شهرسازی ساخته شده است. البته فاز 6 نیز هنوز در دست ساخت است و می‌تواند برای سرمایه‌گذاری با هزینه کمتر مناسب باشد.

در میان فازهای 2 تا 6 اندیشه، فاز 3 از امکانات به مراتب بهتری برخوردار است و این فاز بهترین و لوکس‌ترین قسمت اندیشه را شامل می‌شود. تقریبا بیشتر مجتمع‌های تجاری، مراکز تفریحی و امکانات درمانی و رفاهی اندیشه در این فاز متمرکز شده‌ و طبیعی است که قیمت آپارتمان در فاز سوم به مراتب بیشتر از سایر فازها باشد.

فاز 4 نیز به دلیل همجواری با فاز 3 برای خرید آپارتمان در اندیشه مناسب است. این بخش در واقع فاز توسعه‌ای برای فاز سوم اندیشه است و به همین دلیل علاوه بر نزدیکی به مراکز گفته شده، از قیمت پایین‌تر آپارتمان نیز برخوردار است. در واقع فاز سوم و چهارم را می‌توان فازهای اصلی در بخش مدرن اندیشه نامید.

فاز 5  نیز برای خرید آپارتمان در اندیشه مناسب است. این فاز در کنار جاده کرج – شهریار قرار گرفته و دارای مراکز تجاری، فرهنگسراها و مراکز آموزشی است. برای نمونه، اولین مسیر سلامت اندیشه برای ورزش و دوچرخه‌سواری در این فاز راه‌اندازی شده و محلات آپارتمانی و ویلایی فاز پنجم نسبت به سایر فازها برای زندگی آرام مناسب‌تر است.

خرید آپارتمان در اندیشه - کاماپرس

خرید و فروش آنلاین آپارتمان در شهرک اندیشه در سایت مسکن کیان

مسکن کیان، یکی از قدیمی‌ترین موسسات فعال متخصص در زمینه خرید، فروش و اجاره مسکن و واحدهای تجاری و خدماتی در شهرک اندیشه تهران است. ارائه مشاوره تخصصی رایگان توسط کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه مسکن و همچنین خرید، فروش و اجاره آنلاین در شهرک اندیشه از جمله خدمات مسکن کیان محسوب می‌شود.

علاقه‌مندان برای سرمایه‌گذاری در بخش مسکن شهرک اندیشه و دریافت مشاوره تخصصی می‌توانند به وبسایت مسکن کیان به آدرس www.maskankian.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های 02165504860 و 09125638635 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : مسکن کیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز