شرایط جدید خرید پاسپورت دومینیکا 2024

خرید پاسپورت دومینیکا
لست سکند

خرید پاسپورت دومینیکا و اخذ تابعیت این کشور کارائیبی مزایای بسیار زیادی برای دارنده آن به همراه می‌آورد که از آن‌جمله ‌می‌توان به امکان سفر بدون ویزا به بیش از 140 کشور دنیا، تحصیل در دانشگاه‌های برتر جهان، امکان اقامت 10 ساله در آمریکا، کانادا و استرالیا، امکان تجارت بین المللی و استفاده از خدمات بانکی جهانی برای سرمایه‌گذاری و تجارت اشاره کرد.

کاماپرس در این گزارش به بررسی شرایط و روش‌های خرید پاسپورت دومینیکا و استفاده از امکانات این پاسپورت پرداخته است.

جدیدترین شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا 2024

شرایط و قوانین خرید پاسپورت دومینیکا و دریافت تابعیت این کشور از سال 2022 تغییرات عمده‌ای داشته و تا حد زیادی سخت‌گیرانه شده است؛ اگرچه هزینه‌های خرید پاسپورت دومینیکا در این سال‌ها تغییری نکرده است.

برای نمونه، در شرایط جدید اخذ تابعیت دومینیکا، دیگر خواهر و برادر جزو واجدین شرایط دریافت شهروندی به عنوان افراد وابسته محسوب نمی­شوند. همچنین در صورت معرفی پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ به عنوان افراد وابسته فرد متقاضی، حداقل سن آنان باید 65 سال باشد. در مورد فرزندان پسر بالای 18 سال، آنان تنها در صورتی می‌توانند توسط والدین به عنوان فرد وابسته تابعیت دریافت کنند که گواهی اشتغال به تحصیل در یک موسسه آموزشی معتبر ارائه دهند و دختران متقاضی مجرد زیر 25 سال نیز باید ثابت کنند که با والدین خود زندگی می‌کنند.

علاوه بر این دولت دومینیکا در زمینه سابقه قضایی و کیفری فرد متقاضی و سلامتی جسمانی و ذهنی افراد نیز حساسیت زیادی نشان می‌دهد و گواهی عدم سوء پیشینه و آزمایش خون برای افراد متقاضی الزامی است.

راز آسمان پایتخت

خرید پاسپورت دومینیکا

خرید پاسپورت دومینیکا چقدر هزینه دارد؟

خرید پاسپورت دومینیکا از طریق پرداخت هزینه به حساب دولت این کشور یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مورد تایید این کشور امکانپذیر است که هر یک از این روش‌ها هزینه‌های جداگانه‌ای دارد. در روش اول فرد می‌تواند با پرداخت مبلغی بلاعوض به دولت دومینیکا درخواست پاسپورت کند که مبلغ آن برای متقاضی اصلی و افراد وابسته به شرح زیر است:

  • 100 هزار دلار برای متقاضی اصلی
  • 150 هزار دلار برای متقاضی اصلی و همسر
  • 175 هزار دلار برای متقاضی اصلی، همسر و حداکثر سه فرد تحت تکفل
  • 25 هزار دلار برای هر فرد زیر 18 سال
  • 50 هزار دلار برای افراد وابسته بالای 18 سال دیگر

همچنین در روش سرمایه‌گذاری، می‌توان با سرمایه‌گذاری در یکی از پروژه‌های عمرانی در زمینه هتلداری، گردشگری و سایر پروژه‌های مورد تایید تجاری، نسبت به خرید پاسپورت کشور دومینیکا اقدام کرد. به این منظور باید حداقل 200 هزار دلار در یکی از پروژ‌ها سرمایه‌گذاری کرد که این سرمایه تا پنج سال قابل برگشت نیست.

خرید پاسپورت دومینیکا

خرید پاسپورت کشور دومنیکیا چقدر زمان می‌برد؟

زمان مورد نیاز برای خرید پاسپورت دومینیکا حداقل 120 روز کاری است. این زمان از لحظه ارائه درخواست، پر کردن فرم و ارائه مدارک آغاز می‌شود و با دریافت تاییدیه دولت دومینیکا و دریافت پاسپورت فیزیکی به پایان می‌رسد. با توجه به شرایط متفاوت هر متقاضی ممکن است زمان تایید و دریافت پاسپورت بیش از 120 روز نیز به طول بینجامد.

بعد از خرید پاسپورت دومینیکا به چه کشورهایی می‌توانیم سفر کنیم؟

پاسپورت دومینیکا یکی از قوی‌ترین پاسپورت‌های جهان است و این کشور به دلیل قرار داشتن در بین کشورهای مشترک المنافع با بریتانیا و رابطه سیاسی مناسب با جهان، جزو کشورهای مورد تایید جهانیان است. افراد به محض دریافت پاسپورت دومینیکا می توانند با این پاسپورت به 140 کشور دنیا از جمله کشورهای حوزه شینگن، انگلیس، هنگ کنگ، چین، سنگاپور، کره جنوبی و سایر کشورهای مطرح در پنج قاره جهان بدون ویزا سفر کنند. علاوه بر این، اقامت 10 ساله در کشورهایی مانند آمریکا، کانادا و استرالیا نیز با خرید این پاسپورت امکانپذیر می‌شود.

خرید پاسپورت دومینیکا

بهترین روش برای خرید پاسپورت دومینیکا چیست؟

استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده خرید پاسپورت دومینیکا مانند مجموعه «دومینیکا پارادایس» بهترین و راحت‌ترین روش برای خرید پاسپورت دومینیکا است. این شرکت‌ با تجربه چندین ساله در این زمینه می‌تواند در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه‌ حضوری، تابعیت این کشور را با کمترین هزینه به ارمغان بیاورد. این شرکت وکیل محلی از کشور دومینیکا را نیز به صورت ثابت اسخدام کرده است تا متقاضیان بتوانند بدون صرف هزینه بیشتر از خدمات وکیل محلی نیز استفاده کنند.

دومینیکا پارادایس در سال 1396 بر اساس تجربیات 10 ساله مدیران این مجموعه در زمینه گردشگری و مهاجرت تاسیس شد. این مجموعه هم اکنون یکی از قوی‌ترین شرکت‌ها در زمینه اخذ تخصصی پاسپورت و تابعیت کشور دومینیکا است. صفر تا صد مراحل اخذ پاسپورت کشور توسط کارشناسان و تیم جوان و خلاق دومینیکا پارادایس انجام می‌شود.

علاقه­مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ و خرید پاسپورت دومینیکا می‌توانند به وبسایت dominicaparadise.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن 02191302228 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز