شرایط اقامت در هتل سوئیس الغریر دبی

هتل سوئیس الغریر دبی
تور لحظه آخری-کاماپرس

اقامت در دبی، یکی از دغدغه‌های مهم مسافران و به‌ویژه آن‌هایی است که بدون تور و به‌ تنهایی به این کشور سفر می‌کنند. شهر دیره، یکی از شلوغ‌ترین مناطق دبی بوده که ترکیبی زیبا از معماری سنتی عربی و مدرن در آن به چشم می‌خورد و اماکن دیدنی و هتل‌های پنج ستاره بسیاری در آن قرار دارد. هتل سوئیس الغریر دبی نیز یکی از آن‌ها بوده که سالانه میزبان گردشگران بسیاری است.

کاماپرس در این گزارش به بررسی منطقه دیره دبی و معرفی هتل سوئیس الغریر دبی و امکانات و موقعیت مکانی آن ‌پرداخته است.

معرفی منطقه دیره دبی

دبی از طریق پیش آمدگی رودخانه ای شکل خلیج فارس به دو قسمت شرقی و غربی تقسیم شده است که بخش غربی آن، بر دبی و بخش شرقی، دیره نامیده‌ شده است‌ . دیره یکی از مناطق معروف و پربازدید در قسمت شرقی دبی است که به عنوان یکی از محله‌های ایرانی‌نشین دبی شناخته می‌شود. در این منطقه ترکیبی از زندگی مدرن امروزی در کنار زندگی سنتی قدیمی در جریان است و از جمله محله‌های مهم تجاری و تاریخی نیز به‌شمار می‌رود. در این منطقه هتل‌ و آ‌پارتمان‌های لوکس و مدرن در کنار بافت سنتی و قدیمی، جلوه‌ای زیبا ایجاد کرده است. به علاوه، بازار‌های سنتی و مراکز خرید، کافه‌های محلی کوچک در کوچه‌های باریک و رستوران‌های مدرن با معماری‌های خلاقانه از دیگر شگفتی‌های این منطقه است. موزه زنان بنت البنات، خانه میراث، مدرسه الاحمدیه، دلفیناریوم، پارک ساحلی الممزر و تور‌های seawings، اسپای YHI از امکانات تفریحی و جاذبه‌های دیدنی محله دیره دبی است.

منطقه دیره دبی

هتل سوئیس الغریر دبی

هتل سوئیس الغریر دبی، یکی از هتل‌های پنج ستاره در منطقه دیره دبی بوده که از طریق شبکه ریلی متروی دبی به مقاصد تجاری و توریستی شهر متصل است. هزینه اقامت در این هتل به زمان سفر بستگی دارد. از نظر مسافران، بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت آن (8.5 از 10) و کمترین امتیاز مربوط به صبحانه (7.6 از 10) بوده است. این هتل میانگین امتیاز کلی خوب 8.1 از 10 را کسب کرده و ارزش خرید آن 7.9 از 10 است.

راز آسمان پایتخت

هتل سوئیس الغریر دبی

امکانات هتل سوئیس الغریر دبی

از امکانات هتل سوئیس الغریر دبی می‌توان به پارکینگ، دو رستوران، سرویس اتاق، سالن رقص، اتاق جلسات، مرکز تناسب اندام، اتاق‌های سیگار ممنوع، فامیلی روم، وای فای رایگان در کل هتل، اسپا و دو استخر اشاره کرد. این هتل دارای ۴۲۸ اتاق و سوئیت مجهز با رنگ‌‌های گرم، بالکن‌‌های خصوصی و امکاناتی مانند اینترنت پرسرعت، تلفن، گاوصندوق، خدمات شبانه‌روزی، تلویزیون ماهواره‌ای چند کاناله، مینی بار، حمام خصوصی به همراه وان، امکانات تهیه چای و قهوه رایگان، مبل راحتی، میز مطالعه، روزنامه‌های محلی رایگان روزانه، آشپزخانه مجهز به یخچال، فر، مایکروویو و ماشین ظرفشویی است.

رستوران لیوان و یاسمین با منوی غذاهای بین‌المللی و رستوران شایان با منوی غذاهای ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. پرسنل هتل سوئیس الغریر دبی نیز به شش زبان دنیا صحبت می‌کنند.

هتل سوئیس الغریر دبی

موقعیت مکانی هتل سوئیس الغریر دبی

در طول اقامت در هتل سوئیس الغریر دبی می‌توان به راحتی برای گشت و گذار به ساحل لامر دسترسی داشت؛ به طوریکه در فاصله 10 دقیقه‌ای از فرودگاه بین‌المللی دبی می‌توان به راحتی به مرکز شهر دبی رفته و از خدمات شاتل رایگان هتل به ساحل لامر استفاده کرد. فواره دبی در 9.2 کیلومتری، برج خلیفه در 9.1 کیلومتری، مسجد گرند در 2.1 کیلومتری، آکواریوم شارجه در 8.2 کیلومتری، آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب در 8.8 کیلومتری و مرکز خرید سیتی واک مال و مرکز خرید دبی مال در 8.7 کیلومتری این هتل قرار دارند. مجتمع تجاری الغریر دبی، نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل سوئیس الغریر دبی است. این هتل با میدان جمال عبدالناصر- بنی یاس دبی 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

مرکز خرید الغریر دبی

اقامت در هتل سوئیس الغریر دبی با «بیسان گشت»

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت دارای مجوز رسمی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، تور‌های داخلی، خارجی، طبیعت‌گردی و تور‌های ورودی را به صورت مستقیم اجرا می‌کند. گردشگران برای ارتباط با کارشناسان بیسان گشت جهت رزرو تور دبی یا اتاق در هتل سوئیس الغریر دبی می‌­توانند با شماره تلفن 02191004446 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی https://bisungasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز