شرایط اجاره ماشین بدون چک و سفته

ماشین-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خودرو‌های کلاسیک و قدیمی همیشه جایگاهی فراتر از وسایل نقلیه عادی در اذهان داشته و مورد توجه طیف گسترده‌ای از اشخاص بوده است. اجاره ماشین کلاسیک قدیمی برای تبلیغات، ساخت تیزر تبلیغاتی، نمایشگاه‌ها، افتتاحیه‌ها، عروسی‌ها، عکاسی و فیلمبرداری مدلینگ و نظایر آن به دلیل علاقه اشخاص به این خودرو‌ها علاوه بر زیبایی و ایجاد حسی متفاوت، از بهترین روش‌ها برای جذب مخاطب بوده است.

کاماپرس در این گزارش نحوه اجاره ماشین‌ بدون چک و سفته و سایر شرایط را بررسی کرده است.

چه زمانی ماشین اجاره کنیم؟

اجاره کردن ماشین تنها برای عکاسی و فیلمبرداری عروسی نیست. به عنوان نمونه اگر شما برای سفر، به خودرو بزرگتر از اتومبیل خود نیاز دارید، ماشینتان خراب شده یا اصلا ماشین ندارید، می‌توانید خودرو کرایه کنید. در چنین شرایطی می‌توانید ماشین‌های عادی و امروزی مناسب با نیاز خود را بدون راننده اجاره ‌کنید. البته بهتر است خودرویی اجاره کنید که رانندگی با آن برایتان آسان بوده و در صورت بروز حادثه‌های احتمالی، خسارت آن نیز قابل جبران باشد.

شرایط اجاره کردن ماشین

هیچ شرکتی برای اجاره خودرو به شما بدون مدارک خودرو را اجاره نمی‌دهد. مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در شرایط مختلف متفاوت است. به طور کلی در زمان اجاره خودرو، مدارکی همچون دریافت چک، سند، مدرک شغلی و ودیعه الزامی است. این مدارک به عنوان ضمانت به شرکت برای خودرو عمل می‌کنند.

ودیعه مبلغی است که مشتریان تا زمان بازگشت خودرو به شرکت، به عنوان امانت ارائه می‌دهند. در صورتیکه خودرو را در همان وضعیتی که دریافت کرده‌اید، به شرکت مربوطه بازگردانید، این مبلغ به شما عودت داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در برخی شرکت‌ها ودیعه نقدی تنها برای اجاره خودرو بدون راننده استفاده می‌شود و شما در زمان استفاده از خدمات اجاره خودرو با راننده نیازی به پرداخت ودیعه ندارید. مقدار هزینه ودیعه نقدی نیز به برند، مدل اتومبیل و خارجی یا ایرانی بودن آن خودرو  بستگی دارد.

معمولا شرکت‌ها بدون دریافت مبلغ ودیعه خودرو هیچگونه قراردادی را عقد نمی‌کنند. در صورتی که وضعیت استعلام چک صیاد شما سفید باشد می‌توانید خودرو را بدون ودیعه هم اجاره کنید.

به علاوه برخی دیگر از این شرکت‌ها برای آسایش مشتریان خود با ارائه مدارک شغلی یا فیش حقوقی، خودرو مورد نظر را بدون ودیعه اجاره می‌دهند. حتی برای کارمندان دولتی شرایط خاصی در نظر گرفته شده تا بتوانند به راحتی خودرو را بدون ودیعه اجاره کنند .
ارائه سند ملکی جهت اجاره خودرو سخت است و شاید همه افراد نتوانند با این شرایط خودرو مورد نظرشان را اجاره کنند. به همین دلیل، شرایطی برای جایگزینی اجاره خودرو بدون سند وجود دارد.

یکی از روش‌های اجاره خودرو بدون سند ارائه مدرک شغلی معتبر است چراکه راحت‌تر از سند است. به عنوان نمونه اگر کارمند دولت باشید، می‌توانید با ارائه فیش حقوقی، از شرایط اجاره خودرو بدون ودیعه بهره‌مند شوید. همچنین پروانه فعالیت کسب‌وکار، پروانه ساخت ساختمان، اجاره نامه، یا مدارکی که به شما اعتبار مالی دهند نیز معتبر خواهد بود.
شرکت‌های اجاره خودرو به دلیل مسائل مالی ، هزینه‌های نگهداری ، هزینه‌های تعمیرات که بسیار بالا هستند و ارزش بالای خودروها شرایط اجاره را سختگیرانه تعیین می‌کنند.

بدین جهت نمی‌توانند بدون هیچگونه مدرک و تضمینی خودرو را به شخصی اجاره دهند مگر در صورتی که از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنید.

اگر قصد اجاره خودرو بدون سند، چک و ودیعه را دارید می‌توانید مدارک شغلی خود را ارائه دهید. در صورتی که ودیعه نقدی نیز ندارید، می‌توانید با ارائه طلا، دلار یا ماشین شخصی به عنوان تضمین استفاده کنید و به مدت اجاره خودرو باید تضمین مالی را در اختیار شرکت قرار دهید.

در نهایت می‌توان گفت آسان‌ترین و بهترین کار اجاره خودرو با راننده است. علاوه بر اینکه خیالتان راحت است می‌توانید از لحظات خود نیز به نحو احسن لذت ببرید‌.

ماشین-کاماپرس

اجاره ماشین بدون چک و سفته از “ماشین قدیمی”

سایت ماشین قدیمی دارای ۴۰ سال سابقه کار حرفه‌ای در زمینه اجاره ماشین قدیمی است و تاکنون میزبان بیش از ۱۰۰۰ عروس و داماد در ایران بوده است. در سایت ماشین قدیمی می‌توان خودرو‌های مختلفی مانند شورلت ، فولکس، ماشین آمریکایی قدیمی، ماشینهای کروک، فولکس استیشن و همچنین موتورهای وسپا در رنگبندی مختلف را اجاره کرد.

در مجموعه ماشین قدیمی، اجاره خودرو تنها با راننده ممکن است؛ چراکه رانندگی با خودروهای کلاسیک و قدیمی با ماشین‌های امروزی بسیار متفاوت است و به مهارت و تجربه نیاز دارد. به علاوه، خودروهای قدیمی ترفند و قلق‌های خاصی دارند که بهتر است با راننده متبحر اجاره شوند. در عین حال شما می‌توانید به صورت محدود؛ به عنوان مثال هنگام عکاسی، فیلمبرداری یا ورود به باغ و تالار عروسی خودتان پشت رول بنشینید.

علاقه‌مندان برای اطلاع از شرایط اجاره ماشین بدون چک و سفته و به منظور ارتباط با کارشناسان ماشین قدیمی می‌توانند با شماره‌ تلفن 88606395-021 تماس گرفته یا به نشانی اینترنتی com.اجاره-ماشین-عروس-قدیمی مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : گلزار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز