شرایط اجاره خودرو کیا

لست سکند

اغلب خودروهای شرکت کره‌ای کیا به دلیل برخورداری از تکنولوژی روز و آپشن‌های ویژه به خودروهای مناسب خانواده شهرت دارند. امکاناتی همچون فناوری پیشگیری از برخورد و تصادف، مانیتورینگ و فراگیری دید، نمایشگر هدآپ با بررسی عملکرد راننده، کنترل تهویه مطبوع و ده‌ها آپشن دیگر، این خودرو را به گزینه‌ای ایده‌ال برای سفرهای درون و برون شهری تبدیل کرده است.

کاماپرس در این گزارش، ضمن برشمردن امتیازات اجاره خودرو کیا، هزینه و شرایط اجاره آن را بررسی کرده است.

برخی از مهمترین امتیازات اجاره خودرو کیا

انواع خودروهای کیا چه مدل‌های سدان و چه مدل SUV به داشتن آپشن‌های کاربردی و ایمنی بالا شهرت دارند؛ امکاناتی که این خودرو را برای یک سفر درون شهری، جلسات مهم کاری و به ویژه مسافرت‌های برون شهری همراه دوستان و خانواده، به گزینه‌ای ایده‌آل و هوشمندانه تبدیل کرده است.

امکاناتی همچون فناوری پیشگیری از تصادف، مانیتور دید و نمای سه بعدی و فراگیر در کلیه وجوه خودرو، نمایشگر هدآپ روی شیشه جلو با کاربرد بررسی عملکرد رانندگی، درهای هوشمند، صفحه نمایش پانوراما  با ویژگی‌هایی مانند کنترل آب و هوا و منوی ناوبری، پورت‌های شارژ USB در قسمت‌های مختلف خودرو و همچنین کنترل تهویه مطبوع، همگی از مهمترین امتیازات خودرو کیا محسوب شده و در ارتقای جایگاه و امتیازاین خودرو به عنوان یک خودروی خانوادگی و دارای شرایط مطلوب برای سفرهای درون و برون شهری اثرگذار است.

با این تفاسیر، اگرچه مالکیت خودرو کیا مزایای بی‌شماری به همراه دارد، اما گاهی اجاره خودرو می‌تواند انتخابی عاقلانه‌ و به‌صرفه‌تر باشد. با اجاره خودرو، بسیاری از مشکلات و چالش‌های وسایل نقلیه مانند سرویس، نگهداری و نظافت حذف شده و در مقابل امتیازاتی همچون انعطاف پذیری برنامه، صرفه جویی در هزینه‌ها، امکان تغییر خودرو در سریع‌ترین زمان ممکن و از همه مهمتر ایمنی بالا و در پی آن آرامش و سهولت سفر را با خود به ارمغان می‌آورد.

راز آسمان پایتخت

اجاره خودرو کیا-کاماپرس

هزینه اجاره خودرو کیا از “کافه رنت”

کیا سراتو و کیا اپتیما از خودروهای سدان و کیا موهاوی، کیا اسپورتیج و کیا سورنتو از انواع خودروهای شاسی بلندی است که می‌توانید از شرکت اجاره­ دهنده خودرو کافه رنت تهیه کنید.

در این شرکت، هزینه اجاره روزانه کیا سراتو یک میلیون و 890 هزار تومان، کیا اپتیما دو میلیون و 300 هزار تومان، کیا موهاوی دو میلیون و 750 هزار تومان، کیا اسپورتیج سه میلیون تومان و کیا سورنتو سه میلیون و 500 هزار تومان است. همچنین حداقل زمان برای اجاره خودرو کیا سه روز بوده و برای هر خودرو ارائه بین 30 تا 50 میلیون تومان ودیعه ضمانت لازم است.

شرایط بیمه اجاره خودرو کیا

کلیه خودروهای اجاره‌ای در کافه رنت تحت پوشش بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه بوده و این شرکت خودروهای خود را در قالب سه پکیج برنزی، طلایی و ویژه بیمه می‌کند. بیمه­های سرقت، تصادف، شخص ثالث، سرقت لوازم، لاستیک و شیشه و چراغ‌ها و بلایای طبیعی به همراه تعویض رایگان خودرو در کمتر از 24 ساعت و امداد جاده­ای در کمتر از 60 دقیقه، از مواردی است که در این پکیج‌ها تحت پوشش قرار می‌گیرد. همچنین بسته به نوع خودرو، سقف مسئولیت مالی مشتری و قیمت بیمه برای ماشین‌های لوکس و اقتصادی تعیین می‌شود.

اجاره خودرو کیا-کاماپرس

اجاره خودرو کیا از کافه رنت

کافه رنت در سال 1393 در تهران تاسیس شد و فعالیت آنلاین خود را از سال 1399 آغاز کرد. کافه رنت به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه، به چهره‌ای قابل اعتماد در این حوزه تبدیل شده و همواره در ارائه قیمت مناسب و کیفیت عالی در این حوزه پیشرو بوده است.

این شرکت‌ با در اختیار داشتن انواع خودروهای سدان و شاسی بلند کیا، آنها را با بهترین شرایط در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

یکی از امتیازات اجاره خودرو از کافه رنت، امکان اجاره ماشین با راننده و بدون راننده است که برای اجاره خودرو بدون راننده باید مدارکی همچون کارت شناسایی، مدرک احراز محل شغل یا محل سکونت، ودیعه نقدی و کپی گواهینامه رانندگی ارایه داده شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز