شخصی سازی و امنیت بیشتر با رابط کاربری جدید سامسونگ

رابط کاربری جدید سامسونگ -کاماپرس
لست سکند

در دنیای تکنولوژی برای تجربه‌ای کارآمدتر برنامه‌ها بهینه می‌شوند و با تغییرات ایجاد شده محیطی امن و فضایی راحت را برای کاربر فراهم می‌کند. شرکت سامسونگ در همین این راستا رابط کاربری جدید One UI 5 را در آخرین به‌روزرسانی سری دستگاه‌های گلکسی ارائه داده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با ارائه رابط کاربری جدید One UI 5 در سری گلکسی سامسونگ علاوه بر تغییر فضای ظاهری به دلخواه، می‌توان ویجت‌هایی را نیز برای رسیدگی و کنترل امور در دسترس قرار داد. در این به‌روزسانی همچنین قابلیت‌های امنیتی و حریم شخصی با طراحی جدید از اطلاعات کاربر محافظت خواهد کرد.

امکانات ظاهری رابط کاربری جدید سامسونگ

طی این به‌روزرسانی کاربر می‌تواند شخصی‌سازی همچون تغییر شکل ساعت، پنجره اعلانات، تصویر پس‌زمینه و غیره را در همان صفحه انجام دهد و حتی تیکه‌ای از ویدئو را به عنوان تصویر پس‌زمینه انتخاب کند. 16 پالت رنگی برای جلوه بهتر برای کاربران قرار داده شده و برای استفاده آسان دکمه‌ها همچنین آیکون‌‎ها بزرگ‌تر طراحی شده‌اند.

در بخش ویجت‌ها همچنین قابلیت STACKED قرار گرفته تا ویجت‌ها نسبت به نیاز کاربر مرتب شود. و به سبب شخصی‌سازی بیشتر و براساس الگو استفاده به مخاطب پیشنهاداتی نیز داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

با رابط کاربری One UI 5 فرد می‌تواند قابلیت‌ها را نسبت به موقعیت و شرایط تنظیم کند. به عنوان مثال هنگام خواب می‌توان قابلیت تیره شدن و خاموش شدن تمامی اعلانات را فعال کرد یا فرد گوشی را به‌گونه‌ای تنظیم کند که هنگام ورزش، موسیقی پخش شود.

رابط کاربری جدید سامسونگ-کاماپرس

تنظیمات حریم خصوصی در One UI 5

این رابط کاربری البته علاوه بر امکانات ظاهری قابلیت‌های دیگری نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

براساس گزارش سامسونگ، با این رابط کاربری می‌توان تمامی دستگاه‌های متصل به تلفن همراه را کنترل کرد. همچنین قابلیت Bixby به فرد امکان می‌دهد تا از امکان تماس تلفنی استفاده کند. اگر فرد در محیطی شلوغ قرار بگیرد و صدا به خوبی به گوش نرسد فرد می‌تواند از این قابلیت استفاده کند. این قابلیت امکان تبدیل صدا به متن دارد و فرد می‌تواند در محیط‌های شلوغی همچون کنسرت، قطار و غیره از آن استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

از دیگر قابلیت‌های این رابط کاربری همچنین می‌توان به استخراج متن از تصاویر اشاره کرد که می‌توان متن را در قسمت یادداشت ذخیره کرد. نمای تقسیم صفحه همچنین به کاربر کمک می‌کند تا چند کار را به صورت همزمان پیش ببرد.

در این رابط کاربری حریم خصوصی و امنیت با یکدیگر ادغام شده تا حفاظت از دستگاه موثرتر صورت گیرد. این قابلیت کمک می‌کند تا وضعیت دستگاه توسط کاربر کنترل شود و در شرایط حساس، اعلان هشدار دریافت کند. سامسونگ همچنین تنظیمات امنیتی ارائه داده تا کاربران به‌راحتی دسترسی‌هایی همچون میکروفون، دوربین و مکان را محدود یا حذف کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز